۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۱
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85114265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی تیم هوادار: برابر ذوب آهن ۱۰ بازیکن مصدوم و بیمار داریم

اصفهان - ایرنا - مربی تیم هوادار گفت: در بازی فردا و پایانی خود در لیگ برتر برابر ذوب آهن اصفهان ۱۰ بازیکن مصدوم و دچار بیماری سرماخوردگی داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی صداقت چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن اصفهان و هوادار اظهار داشت: همین امر و مصدومیت‌های متعدد شرایط ما را سخت خواهد کرد و البته امیدواریم کادر پزشکی بتواند بعضی از بازیکنان مصدوم و بیمار را به بازی فردا برساند.

وی ادامه داد: اگر چه مسابقه فردا در لیگ برتر برای ما اهمیت چندانی نخواهد داشت، اما هفته آینده در چارچوب رقابت‌های جام حذفی مهمترین دیدار این باشگاه از بدو آغاز فعالیت تاکنون را خواهیم داشت بنابراین برای نمایش خوب و بازی مناسب انگیزه‌های خود را خواهیم داشت.

مربی هوادار درباره احتمال بی انگیزگی تیم هایی که نه شانس کسب سهمیه دارند و نه خطر سقوط تهدیدشان می‌کند خاطرنشان کرد: از سوی فدراسیون و سازمان لیگ می‌توان برای تیم‌های میانه جدول پاداش هایی در نظر گرفت که تیم‌ها بتوانند تا پایان فصل با انگیزه بالا در رقابت قرار بگیرند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و هوادار تهران در چارچوب رقابتهای هفته آخر لیگ برتر از ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه فولادشهر برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha