۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85114453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت میلیارد ریال برای اجرای طرحهای هادی روستایی خواف تخصیص یافت

گناباد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار خواف گفت: هشت میلیارد ریال از ابتدای امسال‌ برای اجرا و بازنگری طرحهای هادی روستایی این شهرستان تخصیص یافت.

احسان هنرخواه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی طی سال قبل تخصیص یافته و بازنگری طرحهای هادی روستایی در حال اجراست.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم واگذاری زمین‌های مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهاست که لازمه این امر بازنگری و تصویب طرحهای هادی روستایی است.

فرماندار خواف پیش از این گفته بود: چهار هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در ابتدای سال گذشته به این شهرستان برای اجرای طرحهای زیربنایی تخصیص یافت.

مهدی عباس‌پور افزود: این اعتبارات با پیگیری‌های فرمانداری و نماینده مردم شهرستانهای خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی، به شهرستان خواف تخصیص پیدا کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به مطالبات مردم مبنی بر سرعت بخشی اجرای طرح دو بانده شدن جاده سنگان - خواف - تربت حیدریه و رایزنی از محل اعتبارات سفر هیات دولت به استان خراسان رضوی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح تخصیص یافت که بیشترین میزان اعتبار تخصیصی از سفر رییس جمهور بوده است.

فرماندار خواف گفت: بقیه اعتبارات هم به حوزه های کشاورزی، عمران و توسعه روستایی، اجرای طرح‌های بیابان‌زدایی، بهسازی و روکش آسفالت جاده های اصلی و فرعی، رفع نقاط حادثه خیز، حذف مدارس کانکسی، اجرای طرح های آبخیزداری و توسعه آموزشهای فنی حرفه ای در این شهرستان تخصیص یافت.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha