۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85114561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره آموزشی اطفا حریق دریایی آتش‌نشانان بنادر کشور در بوشهر برگزار شد

بوشهر-ایرنا- رئیس اداره ایمنی و آتشنشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: دوره آموزشی اطفا حریق دریایی ویژه آتش‌نشانان بنادر کشور در موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر برگزار شد.

ایمان زیارتی‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این دوره آموزشی تخصصی- عملیاتی به مدت پنج روز کاری ( ۴۰ ساعت) با حضور آتش‌نشانان بنادر سراسر کشور به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: هدف از این دوره ارتقا سطح علمی و عملیاتی آتش‌نشانان در راستای پیشگیری از بروز حوادث و سوانح بندری - دریایی در مواجهه با حوادثی نظیر حریق و آبگرفتگی شناورها بود.

رئیس اداره ایمنی و آتشنشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در این دوره ۲۲ نفر از سازمان بنادر و دریانوردی و آتش نشانانی از بنادر شمالی نوشهر، انزلی و امیرآباد و بنادر جنوبی بوشهر، امام‌ خمینی(ره)، آبادان، اروندکنار، خرمشهر، لنگه، شهید باهنر، شهید رجایی، کیش و چابهار حضور داشتند.

زیارتی‌زاده گفت: این دوره در سه روز نخستین به صورت تئوری و دو روز پایانی نیز به صورت عملی با مدرسی استادانی مجرب برگزار شد.

وی افزود: ساماندهی و آموزش تیم اطفا حریق، کنترل عملیات اطفا حریق بر روی کشتی، بازرسی و تعمیر سیستم های کشف حریق و تجهیزات و تحقیق و تهیه گزارش حریق از اهم سرفصل‌های ارائه شده در این دوره بود.

دوره آموزشی اطفاء حریق دریایی بصورت متمرکز در بنادر مختلف کشور، به طور میانگین سالی دو بار برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha