۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85114682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاروان بیرق رضوی مهمان کردستانی‌ها می‌شود

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبر: 85114682
کاروان بیرق رضوی مهمان کردستانی‌ها می‌شود

سنندج-ایرنا- دبیر ستاد گرامیداشت دهه کرامت استان کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت کاروان بیرق رضوی با عنوان زیر سایه خورشید از ۶ تا ۱۰ خرداد مهمان مردم استان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، بهزاد کیامهر روز پنجشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در سنندج اظهار کرد: در راستای گرامیداشت دهه کرامت برنامه‌های مختلفی برای برگزاری در استان تدارک دیده شده است که حضور کاروان بیرق رضوی در استان از مهمترین این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه این کاروان از ۶ تا ۱۰ خرداد در شهرستان‌های سنندج، قروه، بیجار و کامیاران حضور خواهد داشت، افزود: کاروان در این شهرستان‌ها حدود ۲۰ برنامه برگزار خواهد کرد که حضور در بیمارستان‌ها، ندامتگاه‌ها و روستاها از جمله این برنامه‌ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کردستان برگزاری همایش منطقه ای شعر شمیم رضوی در سریش آباد را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: این همایش با حضور شاعران ۶ استان کشور برگزار خواهد شد و برگزاری مسابقات خوشنویسی و نقاشی و برپایی نمایشگاه از برنامه‌های جنبی این همایش است.

کاروان بیرق رضوی مهمان کردستانی‌ها می‌شود

وی برگزاری جشن‌های شهرستانی شامل همایش تجلیل از دختران نمونه در دیواندره، اجرای تئاتر عروسکی برای دختران در سقز، جشن میلاد امام رضا در دهگلان ،همایش روز دختر در شهرهای استان و نمایشگاه گروهی دختران هنرمند در سروآباد را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

کیامهر به دیگر برنامه‌های استان اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن های مردمی در ۱۰۰ نقطه استان، سینمای رایگان ویژه دختران، برگزاری جشن روزدختر در مرقد هاجرخاتون و رونمایی از صحن جدید این امامزاده، فعالیت جهادی تیم‌های پزشکی برای دختران ناحیه منفصل شهری نایسر و توزیع بسته‌های معیشتی توسط ستاد اجرایی امام(ره) از جمله این برنامه‌ها است.

وی همچنین برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، جشنوارع دف زنی هه تاو، جشنوارع ملی موسیقی آوا و نواهای محلی(لیلاخ) در دهگلان، تجلیل از دختران کارکنان ادارات، رونمایی ازپوستر المان دختر کُرد در سنندج، همایش دختران باران و برگزاری مسابقه فرهنگی به رسم زینب با عنوان" من میترا نیستم" را از دیگر بزنامه های این دهه اعلام کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه کرامت استان کردستان اضافه کرد: همچنین در این دهه برپایی غرفه مشاوره رایگان در بهزیستی سنندج، نشست‌های دینی و اجتماعی با حضور دختران مددجوی بهزیستی در مراکز مثبت زندگی، نمایشگاه خوشنویسی، اهدای کتاب دلنوشته ‌های دختر مسلمان و تجلیل از دختران محجبه ورزشکار در این دهه انجام خواهد شد.

امسال از ۳۱ اردیبشهت ولادت حضرت معصومه(س) تا ۱۰ خرداد روز ولادت امام رضا(ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha