۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85114687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پوستر همایش شعر آیینی شمیم رضوی در سنندج رونمایی شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85114687
پوستر همایش شعر آیینی شمیم رضوی در سنندج رونمایی شد

سنندج- ایرنا- پوستر دومین همایش منطقه ای شعر آیینی شمیم رضوی روز پنجشنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، امام جمعه و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر سریش آباد در سنندج رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آیین رونمایی از این پوستر اظهار کرد: در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و دینی در سطح استان عدالت فرهنگی رعایت شده است و بعضی از برنامه های فرهنگی و هنری به تناسب و استعداد شهرها و مناطق استان به شهرهای کوچک از جمله سریش آباد، دلبران، هورامان و شویشه اختصاص داده شده است.

علی اصغر دریایی افزود: تمرکززدایی از برگزاری برنامه ها در مرکز استان و مراکز شهرستان ها از جمله رسالت های مهم و تاثیرگذار در برگزاری برنامه ها با هدف بهره مندی همه مردم استان مدنظر قرار گرفته است.

دبیر شورای فرهنگی عمومی استان کردستان اضافه کرد: دومین همایش شعر آیینی شمیم رضوی یکی از برنامه‌های فرهنگی است که امسال به صورت منطقه ای و با حضور چهره های مطرح شعر و مداحی کشوری و شاعران مناطق غرب کشور در شهر سریش آباد برگزار می شود.

امام جمعه سریش‌آباد نیز اظهار کرد: از اینکه برگزاری برنامه های وزینی همچون دومین همایش منطقه ای شعر آیینی شمیم رضوی به شهر سریش آباد اختصاص داده شده است جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام علی فدایی با بیان اینکه همه امکانات و شرایط برای برگزاری همایش از هر لحاظ آماده است، گفت: هدف از برگزاری همایش های معنوی و ادبی هدایت جوانان به سوی توحید و خداپرستی است.

دبیر دومین همایش منطقه ای شعرآیینی شمیم رضوی اعلام کرد: شعر آیینی که در وصف ائمه (ع) و اهل بیت پیامبر(ص) باشد بدون شک در هدایت و راهنمایی جوانان به سوی مسائل دینی و مذهبی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

در پایان این آیین ضمن رونمایی از پوستر همایش، حکم دبیر و دبیر اجرایی دومین همایش منطقه ای شعرآیینی شمیم رضوی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ابلاغ شد.

دومین همایش منطقه ای شعرآیینی شمیم رضوی در ایام دهه کرامت در سریش‌آباد قروه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha