۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85114833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمان رقابت‌های دو و میدانی جانبازان و معلولان در گناباد تجلیل شد

گناباد-، ایرنا- "حامد رجبی" قهرمان گنابادی رقابت‌های دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور روز پنج شنبه طی مراسمی در این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: حامد رجبی قهرمان گنابادی رقابت‌های دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور که امسال با کسب مدال طلای این دوره از مسابقه ها به رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو چین راه یافته است، با حضور مسوولان و پیشکسوتان ورزشی تقدیر شد.

علی اصغر اکبری ادامه داد: ورزش دو و میدانی گناباد از استعدادهای زیادی برخوردار است و امیر حسین صفری ورزشکار اهل شهر بیدخت این شهرستان طی سنوات گذشته به تیم ملی و مسابقه های بین المللی راه یافته بود.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو کشور چین برگزار خواهد شد.

این بازی‌ها قرار بود در سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا در چین و موج جدید محدودیت‌ها در این کشور به تعویق افتاد. بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، همچون ادوار گذشته، با وقفه‌ای کوتاه، پس از بازیهای آسیایی برگزار خواهد شد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha