درب ورزشگاه وطنی برای ورود تماشاگران نساجی و پرسپولیس باز شد

ساری - ایرنا - گیت های نیروی انتظامی مستقر در ورودی تماشاگران پرسپولیس مستقر در ورزشگاه وطنی قائمشهر که بدلیل هجوم تماشاگران از کارافتاده بود، ترمیم و اکنون تماشاگران نساجی و پرسپولیس در حال ورود به ورزشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌ هجوم هواداران تیم پرسپولیس به منطقه تعبیه شده نیروی انتظامی برای بازرسی تماشاگران در ورزشگاه وطنی قائمشهر منجر به از کار افتادن گیت ورودی شده بود.

با توجه به وقوع چنین وضعیتی نیروی انتظامی اعلام کرد تا زمانی که این هجوم هواداران پرسپولیس کم نشود و عقب نروند درب ورزشگاه را باز نخواهند کرد.

هواداران دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس ساعت ها پیش از باز شدن درب ورزشگاه وطنی به این محل آمدند و ساعت ها نیز در زیر آفتاب داغ در حاشیه خیابان های کارگر و شریعتی منتهی به این ورزشگاه ایستادند.

به طوریکه این حضور طولانی مدت آنها منجر به ترافیک طولانی در خیابان ها بویژه خیابان شریعتی شده و عبور و مرور خودروها را با کندی مواجه کرده است.

برغم اعلام اختصاص ۱۰ درصد از ظرفیت حضور تماشاگران یعنی ۶۰۰ نفر از هواداران تیم مهمان اما مشاهدات خبرنگاران ایرنا مستقر در حوالی ورزشگاه وطنی نشان می دهد تعداد هواداران بیشتر از رقم معین شده به قائمشهر آمده اند.

نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درحالی ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در دیداری حساس در آخرین بازی خود در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha