ورود بدون بلیط هواداران پرسپولیس به وطنی/ جولان دلالان در اطراف ورزشگاه+فیلم

ساری - ایرنا- مشاهدات خبرنگار ایرنا در اطراف ورزشگاه وطنی حاکی از آن است با وجود اعلام عمومی مبنی بر سهمیه ۶۰۰ نفری حضور تماشاگران تیم پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر اما لحظاتی بعد از بازشدن درب ورودی ورزشگاه تعداد زیادی از هواداران این تیم بدون بلیط وارد ورزشگاه شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌ نساجی مازندران و پرسپولیس تهران ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در دیداری حساس در آخرین بازی فصل لیگ برتر به مصاف هم می روند و این بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می شود.

طبق مصوبه شورای تامین استان مازندران مجوز حضور ۶ هزار هوادار در دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر صادر شده است که از این میزان، طبق قانون ۹۰ درصد «۵۴۰۰ بلیت» متعلق به هواداران نساجی مازندران و ۱۰ درصد «۶۰۰ بلیت» متعلق به هواداران پرسپولیس است.
همچنین جایگاه پشت نیمکت مهمان مختص تماشاگران پرسپولیس است و ورودی آن‌ها به ورزشگاه از درب جدید خیابان جویبار خواهد بود.
درب ورزشگاه سه ساعت و ۳۰ دقیقه پیش از آغاز بازی، باز شد و تدابیر انتظامی و امنیتی مضاعفی برای این دیدار تدارک دیده شده است؛ بنابراین توصیه این است، هوادارانی که موفق به تهیه بلیت نشده‌اند، از هرگونه اجتماع و ازدحامی اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا مستقر در حوالی ورزشگاه وطنی قائمشهر، ‌ ازدحام و هجوم هواداران پرسپولیس علاوه بر اینکه باعث شد تا گیت نیروی انتظامی مستقر در محل ورودی آنها به ورزشگاه وطنی در خیابان شریعتی از کار بیفتد و با اقدامات صورت گرفته این گیت فعال و بار دیگر کنترل و ورود تماشاگران از سر گرفت.

اما با توجه به حضور پرشمار طرفداران این تیم بسیاری از افراد بدون بلیط وارد ورزشگاه وطنی شدند که براساس مشاهدات خبرنگار ایرنا حدود یک هزار نفر از طرفداران پرسپولیس وارد ورزشگاه شدند.

علاوه بر این در حال حاضر که بیش از سه ساعتی به آغاز بازی این ۲ تیم مانده است بازار جولان دلالان برای فروش بلیط به قیمت یک میلیون تومان داغ است و این افراد در میان هواداران مشغول فروش بلیط ها به قیمت گزاف هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha