۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85114963
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید معاون استاندار خراسان جنوبی بر جدی گرفتن جلسات کارگروه‌ها

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از مدیران استان خواست کارگروه‌های مهم را جدی بگیرند و در جلسات حضور داشته باشند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان جنوبی، جواد اشرفی در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرستان بشرویه برگزار شد، گفت: مهمترین کارگروه در استان به خصوص در سالی که با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است لذا به مدیرانی که این کارگروه را جدی نمی‌گیرند و اهتمام به شرکت در جلسات ندارند، هشدار می‌دهیم.

وی افزود: دولت به مدیران جهادی نیاز دارد و مدیران پشت میز نشین، کاربردی برای دولت ندارند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کارگشا بوده و از این حیث دارای اهمیت است تصریح کرد: مدیران شخصا باید در جلسات کارگروه شرکت کنند و اگر عذری وجود داشت، نماینده ثابت و تام‌الاختیار که حق رأی و تصمیم دارند، حضور داشته باشند.

وی گفت: حضور افراد دسته چندم که قدرت تصمیم‌گیری ندارند به هیچ عنوان قابل قبول نیست زیرا موضوع تولید از اهمیت زیادی برخوردار است.

اشرفی افزود: اگر مدیران اهتمام کافی به مساله تولید نداشته و در این زمینه اهمال کاری داشته باشند اسامی آنها به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی بر پیگیری جدی مصوبات کارگروه نیز تاکید و عنوان کرد: تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان لازم‌الاجراست و جنبه قانونی و حقوقی دارد لذا چنانچه هر دستگاهی به هر دلیلی بعد از تصویب مصوبات، آن را انجام ندهد به عنوان ترک فعل به دستگاه قضایی و نظارتی معرفی می‌شود تا اهمیت به تولید در سال جدید جدی گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: همه مسائل در یک جلسه حل نمی‌شود اما هر جلسه‌ای باید خروجی ملموس برای جامعه داشته باشد تا هدف‌های مد نظر در راستای توسعه استان و منطقه عملیاتی شود.

وی گفت: هدف اصلی از حضور در شهرستان‌ها به همراه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این است که متناسب با شعار سال، واحدهای تولیدی که مشکلاتی در فرآیند تولید دارند، مباحث خود را مطرح کنند و مشکلات آنها با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی رسیدگی شود و در همان جلسه برای آن تصمیم‌گیری صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha