۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۵۲
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85115036
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی تونل شماره یک و دو راه‌ کربلا باید شتاب بگیرد 

ایلام- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با انتقاد از کند بودن عملیات اجرایی تونل‌های مسیر ایلام- مهران، گفت: عملیات اجرایی تونل شماره یک و دو راه‌کربلا باید با شتاب بیشتری انجام شود.

به گزارش ایرنا؛ سعید هژبری روز پنجشنبه در جریان بازدید مراحل ساخت تونل های مسیر ایلام به مهران از کُندی عملیات اجرایی این پروژه‌ها انتقاد و خواستار تسریع در لاینینگ تونل شماره یک و تسطیح، زیرسازی و بیس تونل شماره دو در این مسیر شد.

وی در حاشیه بازدید از چندین پروژه مهم راه کربلا اضافه کرد: عملیات لاینینگ تونل دوم راه کربلا در محور ایلام - مهران پایان یافته و هم‌اکنون عملیات تسطیح، زیرسازی و بیس این تونل در حال اجراست.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: برای تکمیل لاین دوم بزرگراه ایلام- مهران ۲ رشته تونل احداث شده که عملیات حفاری و کف‌برداری تونل کیلومتر پنج (تونل اول) به طول ۸۴۰ متر انجام شده و هم اکنون عملیات لاینینگ (پوشش بتونی سقف و دیوار) این تونل آغاز شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید تا اربعین امسال کار لاینینگ تونل اول نیز به پایان برسد.

هژبری ضمن اعلام پایان عملیات لاینینگ تونل شماره ۲ به طول ۷۲۰ متر و آغاز عملیات تسطیح، زیرسازی و بیس آن، از روند اجرای عملیات لاینینگ تونل شماره یک و زیرسازی و احداث پل های این مسیر اظهار نارضایتی کرد و خواستار تهیه و نصب قالب دوم بتن‌ریزی لاینینگ و تسریع در اتمام عملیات لاینینگ تونل شماره یک شد.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: برای اتمام و ادامه عملیات این پروژه‌ها اعتبار لازم تامین و برای ادامه این پروژه‌ها برابر زمانبندی اعلام شده نباید مشکلی وجود داشته باشد.

هژبری تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان بعنوان کارفرما باید بر فعالیت شبانه روزی پیمانکاران برای اتمام ۲ تونل تا اربعین ۱۴۰۲ نظارت کامل داشته باشند.

وی خاطر نشان ساخت: عملیات شم کوبی و پایدارسازی محور ایلام - مهران در محدوده تقاطع روستای ماربربه نیز باید با جدیت پیگیری و به اتمام برسد.

گفتنی است؛ تونل‌ها و مسیرقطعه رانشی بزرگراه ایلام- مهران در ایام اربعین سال جاری به صورت موقت و اضطراری برای کنترل ترافیک زیر بار قرار گرفت و هم اکنون عملیات تکمیلی آنها در حال اجراست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha