۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰
کد خبر: 85115107
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عالیشاه: سرباز هواداران پرسپولیس هستیم

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰
کد خبر: 85115107
عالیشاه: سرباز هواداران پرسپولیس هستیم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار گرفتیم. ما سرباز هواداران پرسپولیس تهران هستیم و خوشحالم که جام را برای آنان به ارمغان آوردیم.

به گزارش ایرنا، امید عالیشاه در حاشیه جشن قهرمانی تیم پرسپولیس تهران گفت: به تمام هواداران تیم پرسپولیس تبریک عرض می‌کنم. قهرمان این لیگ واقعی هواداران پرسپولیس بودند و ما به عنوان سرباز این عزیزان در زمین حاضر شدیم تا یک عنوان قهرمانی دیگر برای سرخپوشان به ارمغان بیاوریم. هواداران در تمام شرایط ما را همراهی کردند و این بسیار ارزشمند است.

کاپیتان تیم پرسپولیس در ادامه گفت: امیدوارم این قهرمانی‌ها ادامه داشته باشد و ما بتوانیم جام‌های بیشتری با پیراهن این تیم بگیریم.

وی در خصوص سطح رقابت‌های لیگ بیست و دوم گفت: لیگ ایران همیشه سخت است. امشب جشن و سرور این قهرمانی را برگزار و از فردا تمرکز خود را بر روی موفقیت در جام حذفی می‌گذاریم.

تیم پرسپولیس تهران در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با کسب ۶۶ امتیاز از ۳۰ بازی به عنوان قهرمانی رسید. شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی موفق شدند در قائم‌شهر نساجی را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha