نیک‌نفس: برای شخصیت تیمی‌مان تراکتور را بردیم/ کاش پرسپولیس با شرایط مساوی قهرمان می‌شد

تهران- ایرنا- هافبک استقلال پس از برتری قاطع این تیم برابر تراکتور گفت: برای نشان دادن شخصیت تیمی‌مان که مهم‌تر از قهرمانی است، تراکتور را شکست دادیم.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، زیبر نیک‌نفس هافبک استقلال پس از پیروزی هفت بر یک برابر تراکتور در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، گفت: با تیم خیلی خوب تراکتور بازی خوبی انجام دادیم. امروز آمده بودیم شخصیت تیمی‌مان که مهم‌تر از قهرمانی و پیروزی است را نشان دهیم.

نیک‌نفس درباره اینکه شکست در دربی استقلال را از قهرمانی دور کرد، اظهار داشت: نتیجه بازی با پرسپولیس هم تاثیرگذار بود اما فقط به خاطر باخت به پرسپولیس جام را از دست ندادیم و سایر نتایج ما هم تاثیرگذار بود.

وی درباره احتمال رویارویی دوباره استقلال با پرسپولیس در فینال جام حذفی، تصریح کرد: دوست دارم بازی به بازی فکر کنم و الان هم تنها به بازی با نساجی فکر می‌کنم.

هافبک استقلال درباره عملکردش در این فصل خاطرنشان کرد: شاید از نظر آماری کمتر از گذشته صحبت کردم اما از نظر عملکرد خودم راضی هستم و هر زمان که به من شانس رسید سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم. یک‌سری مسائل باعث شد کمتر بازی کنم.

نیک‌نفس درباره حمایت هواداران استقلال در بازی با تراکتور، تصریح کرد: اول نگران شدم هواداران تراکتور بیشتر بودند اما در ادامه هوادارانمان به استادیوم آمدند، امیدوارم در بازی با نساجی هواداران حضور حداکثری داشته باشند.

وی درباره قهرمانی پرسپولیس و شائبه‌هایی که درباره نتیجه بازی این تیم برابر نساجی به وجود آمده است، گفت: فکر نمی‌کنم شبهه‌دار باشد، اینطور نیست فوتبالیست‌ها به هر دلیلی بازی را جدی نگیرند، نساجی هم جایگاهش مشخص بود و توقع آنچنانی از این تیم نبود که برنده شوند.

هافبک استقلال در ادامه تاکید کرد: کاش پرسپولیس با شرایط مساوی قهرمان می شد. یک‌سری حرف‌ها هست اما به این تیم تبریک می‌گویم. نگاه کنید بازی ما با پیکان در دستگردی برگزار شد و آنها در آزادی بازی کردند، پرداختی‌های دو تیم برابر نبود ولی به هر صورت زحمت کشیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha