۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
کد خبر: 85115213
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور:

مهار تورم و رشد تولید وظیفه همگانی است

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
کد خبر: 85115213
مهار تورم و رشد تولید وظیفه همگانی است

اصفهان- ایرنا- وزیر کشور گفت: مهار تورم و رشد تولید پاسخگوی بخش زیادی از نیازهای مردم و رفع مشکلات اقتصادی است از این رو وظیفه همگانی تلقی می شود.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان افزود: نیازمند برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات و نیازهای مردم در مسائل مختلف هستیم تا شاهد حضور گسترده آنان در انتخابات باشیم و شکست دیگری برای دشمن رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه مردم پایداری خود بر ارزش‌های نظام را نشان داده‌اند، بیان کرد: در پایان سال انتخابات را در پیش داریم که لازم است در این حوزه بر اساس منویات رهبر انقلاب چهار رکن امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر کشور درباره نیاز مسکن افزود: نهادهای اجرایی باید زمین‌های خود را برای ساخت مسکن ملی در اختیار دولت قرار دهند تا پیشرفت این بخش به عنوان نیاز مهم خانوارها محقق شود.

وی با بیان اینکه بیکاری در اصفهان باید به حداقل برسد، گفت: دشمن تلاش دارد دولت و مجلس را ناکارآمد جلوه دهد.

وزیر کشور ادامه داد: هدف این افراد مایوس کردن مردم برای ادامه راه است درحالی که حجم کارهایی که دولت انجام داده بسیار زیاد و در صنعت، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها مشهود است از طرفی مجلس نیز در همه صحنه‌ها مشارکت می کند.

وی گفت: برخی از مراکز استان ها از جمله سنندج و همدان مشکل آب آشامیدنی داشتند که دولت سیزدهم به سرعت این مسائل را رفع کرد و برای مسئله آب اصفهان نیز چند برنامه در دستور کار دولت و استان است و تلاش می‌شود به زودی طرح ها به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: اینکه دولت سیزدهم به مسائلی همچون فرونشست اهمیت می‌دهد به این معنی نیست که مقصر این مشکلات است چرا که بسیاری از این مشکلات از سال‌ها پیش به وجود آمده است.

وحیدی با بیان اینکه در نقطه بسیار خوبی قرار داریم و تلاش دشمن برای منفعل کردن ما نباید به نتیجه برسد، افزود: روز به روز سنگر جدیدی به تصرف نظام جمهوری اسلامی در می‌آید که نشان‌دهنده قدرت ما در همه حوزه‌هاست.

وحیدی ادامه داد: انسجام و همبستگی باید میان بدنه اداری وجود داشته باشد تا بتوان برای رفع و کاهش چالش ها اقدام کرد.

اصفهان نقطه کانونی مهم کشور است

وحیدی با بیان اینکه هیچ لحظه‌ای را برای خدمت به مردم استان اصفهان از دست نخواهیم داد، افزود: اصفهان نقطه کانونی مهم کشور است که در همه وقایع انقلاب و پس از آن در کشور پیشتاز بوده از این رو باید نقطه امید و توجه برای همگان باشد، زیرا با توجه به زمینه‌های توسعه و پیشرفت جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه انتظار می‌رود اصفهان پیشران درخشش کشور باشد، افزود: تحقق شعار سال در اصفهان از سوی اعضای شورای اداری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور و هیات همراه صبح امروز برای سفری ۲ روزه وارد اصفهان شدند.
امروز حضور در گلستان شهدا و ادای احترام به مقام والای شهیدان، بازدید از برخی مناطق متاثر از فرونشست در اصفهان، حضور در شهرستان ورزنه و بازدید از تالاب گاوخونی، دیدار با کشاورزان و نمایندگان اصناف کشاورزان و فعالان اقتصاد دانش بنیان برخی از برنامه های وی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha