۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85115234
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مطالعات اصلاح خطوط اتوبوسرانی شهر زنجان انجام شد

زنجان - ایرنا - شهردار زنجان گفت: مطالعات اصلاح خطوط اتوبوسرانی شهر زنجان انجام شده است که عملیاتی شدن آن رضایت شهروندان را تامین می‌کند.

علیرضا فیروزفر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساماندهی خطوط اتوبوسرانی شهر زنجان از مطالبات عمده شهروندان است، افزود: شهروندان، گلایه‌هایی در خصوص خطوط اتوبوسرانی دارند که با اصلاح برخی خطوط، این گلایه‌ها رفع می شود.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح موضعی خطوط اتوبوسرانی چاره رفع مشکلات نبود و سعی شد ظرف هشت ماه گذشته، بررسی جامعی در این خصوص انجام شود.

این مسوول گفت: امیدواریم ظرف یک ماه آینده با اجرایی شدن این اصلاح ها، شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خدمات مطلوبی را دریافت کنند.

فیروزفر همچنین از وارد شدن ۳۶ دستگاه مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان ظرف یک ماه و نیم آینده خبر داد و گفت: اضافه شدن این مینی بوس ها بخش قابل توجهی از مشکلات حمل و نقل عمومی را در شهر حل می کند.

شهردار زنجان گفت: برای خرید اتوبوس های جدید که بنا بود از طریق وزارت کشور تامین شود، سهم شهرداری زنجان سال گذشته پرداخت شده است ولی در این خصوص با بدقولی هایی مواجه شده ایم که امیدواریم این موضوع در کوتاه‌ترین زمان حل شود.

وی افزود: از ۴۱ دستگاه اتوبوس که در این قالب قرار بود برای شهرداری زنجان تامین شود، تاکنون ۱۲ دستگاه تحویل شده است و برای تحویل مابقی آن منتظر هستیم.

فیروزفر همچنین از پرداخت سهم شهرداری برای خرید ۲۹ دستگاه ون خبر داد و افزود: تعهدات شهرداری زنجان نیز در این خصوص انجام شده است و امیدواریم در تحویل آنها نیز تسریع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha