سرمربی گل‌گهر سیرجان: پروژه سه ساله به پایان رسید + فیلم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: پروژه سه ساله‌ای که به همراه امیر قلعه نوعی در تیم گل‌گهر برنامه‌ریزی کردیم، امشب به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، سعید الهویی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت آبادان افزود: امروز به لحاظ فنی ظرفیت برد را داشتیم اما باختیم.

وی اظهار کرد: پس از انتقال سرمربی پیشین گل‌گهر به تیم ملی تصمیم بر این شد که این هفت بازی را در سیرجان باشم و این پروژه را به اتمام برسانم و به بازیکنان قول دادم که پشتشان را خالی نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه داد: در این بازی ها به لحاظ فنی آنچه را لازم بود، انجام دادیم و بازیکنان متوجه شدند که تمام برنامه های تمرینی و تاکتیکی ما برای برد بود.

وی گفت: اگر کسی یا گروهی می گوید نتوانستم به وعده های خود عمل کنم، تقصیر را گردن کسی نمی اندازم و مقصر آن ۱۰۰ درصد من هستم.

الهویی ابراز امیدواری کرد: روند رو به رشد باشگاه گل گهر سیرجان ادامه یابد و در این راستا مدیریت کلان گل‌گهر رویکرد مثبت و صحیح به فوتبال دارند.

وی افزود: به‌لحاظ هزینه‌ای جزو تیم های متوسط لیگ برتر بودیم اما با استاندارهای درست پیش رفتیم و پله به پله بدون ریخت و پاش و هزینه اضافی برنامه داشتیم تیم را به یکی از راس های قدرت فوتبال ایران تبدیل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان افزود: امید است همین رویکرد در این باشگاه ادامه داشته باشد و با توجه به خاطرات خوبی که از مردم سیرجان دارم سعی می کنم خاطرات بد را در روزهایی که فوتبال روی خوشش را به من نشان نداد، فراموش کنم.

جایگاه نفت آبادان کالبد شکافی شود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این نشست گفت: باید جایگاه این تیم در لیگ امسال نسبت به فصل گذشته باید کالبد شکافی بشود تا دیگر این اتفاق نیفتد.

عبدالله ویسی افزود: هیچ‌ تیمی در دنیا پیدا نمی کنید که چهار سرمربی عوض کند و در لیگ بماند.

وی تصریح کرد: هواداران ما در سه بازی گذشته آمدند و از تیم حمایت کردند و آمدیم که نبازیم و ببریم که بخت با ما یار بود.

ویسی با بیان اینکه بازیکنان آنقدر خوب عمل کردند که نبودن طالب ریکانی ضربه ای به تیم ما نزد، عنوان کرد: در خصوص فصل آینده مشخص نیست که در نفت آبادان بمانم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور امشب با یک گل بر گل گهر سیرجان غلبه کرد تا در لیگ برتر کشور ماندگار شود، گل‌گهر سیرجان نیز ششم باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha