۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85115602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه‌اندازی بازارچه موقت مرزی و بندر تجاری گمیشان در دست پیگیری است

گرگان - ایرنا - نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی بازارچه موقت مرزی و ایجاد بندر تجاری گمیشان که نقش مهمی در توسعه این شهرستان دارد در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالجلال ایری روز جمعه در نشست خبری همچنین به لایروبی خلیج گرگان اشاره کرد و اظهار داشت: لایروبی‌نشدن بخش غرب دریای خزر در حوزه استحفاظی استان گلستان به علت نبود دستگاه لایروب باعث عقب‌نشینی آب دریا در این منطقه شده و فعالیت اسکله بندرترکمن را با مشکلاتی مواجه کرد.

وی تاکید کرد: با تکمیل لایروبی خلیج گرگان که هم‌اینک در حال انجام است، اسکله بندرترکمن احیا شده و امیدواریم با اتمام آن شاهد تبادل کشتی‌های تفریحی در منطقه باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مخزن نفتی در منطقه گمرک بندرترکمن در کنار سیلو و فعالیت خط آهن سراسری از مهمترین عوامل توسعه گمرک این شهرستان است که با توجه به مستقر شدن اولین سکوی کانتینری واردات و صادرات در بندرترکمن، می‌توان آینده روشنی برای این شهرستان در نظر گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های غرب گلستان‌ در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌ها و اقدامات شخص استاندار برای توسعه استان با پروژه‌هایی همچون لایروبی خلیج گرگان، طرح گردشگری آشوراده، شیرین‌سازی آب دریای خزر، حل بلاتکلیفی راه‌آهن بندرترکمن و مجموعه غرب استان بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha