۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85116042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دومین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان استان اصفهان برگزار می‌شود

اصفهان- ایرنا- رییس هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان گفت: دومین جشنواره تخصصی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان، همزمان با ۱۱ تیرماه روز جهانی ورزشی نویسان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، امین کریمیان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : تمامی روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان فعال در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی می‌توانند آثار برتر خود را جهت شرکت در این رقابت رسانه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره افزود: افزایش انگیزه، خلاقیت و ایجاد رقابت در جامعه ورزشی نویسان، ارتقای کیفی محتوا و پیشرفت رسانه ای این قشر و هم افزایی ظرفیت‌های موجود در رسانه‌ها و همچنین تاکید بر روحیه مطالبه گری و پرسشگری توسط ورزشی نویسان اولویت‌هایی است که برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده است.
رییس هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان ادامه داد: شرکت کنندگان این جشنواره در بخش های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، تحلیل، یادداشت، عکس، طراحی، گرافیک، کاریکاتور و چندرسانه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
وی تصریح کرد: تمام خبرنگاران و روزنامه نگاران شاغل و آزاد استان اصفهان که در مطبوعات کشوری، استانی و همچنین نمایندگی نشریات سراسری یا نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و سایت‌های مورد تایید فعالیت می‌کنند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
کریمیان اضافه کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی اول خرداد ۱۴۰۰ لغایت اول خرداد ۱۴۰۲ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایت‌های مورد تایید استان منتشر شده باشد.
وی افزود: متقاضیان می‌توانند با پنج اثر در سه بخش ارسال کنند این در حالی است که آثار بدون نام باید تاییدیه رسانه را داشته باشد.
کریمیان خاطرنشان کرد: آثار به دبیرخانه جشنواره به همراه مشخصات فرد شرکت کننده ارسال شود.
وی بیان کرد: در صورتی که هر بخش کمتر از ۱۰ شرکت کننده داشته باشد، آثار آن بخش داوری نخواهد شد.
مهلت ارسال آثار از یکم تا پانزدهم خرداد ۱۴۰۲ خواهد بود و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به نشانی aipsesesf@gmail.com ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha