۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
کد خبر: 85116112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌ریزی برای انتخابات پرشور در استان بوشهر

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
کد خبر: 85116112
برنامه‌ریزی برای انتخابات پرشور در استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های انتخابات در اسفندماه سال جاری، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شده است.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز شنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در استان بوشهر با تبریک هفته کرامت اظهار کرد: در جهت برگزاری انتخابات امسال و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، چهار راهبرد و سیاست کلی چون امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری در حوزه ستاد اجرایی سرلوحه کاری قرار گرفته است.

وی افزود: اولویت اول و مهم موجود، حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای می باشد که برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری های لازم در این زمینه انجام گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در زمینه مشارکت و حضور رای اولی‌ها نیز برنامه‌های مناسب طراحی شده که با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاهای استان عملیاتی می‌شود.

پورات ادامه داد: همچنین در زمینه هر چه باشکوه برگزارکردن انتخابات و مشارکت حداکثری در استان، نشست‌هایی مشترک و هم‌اندیشی با احزاب و گروه‌های سیاسی، ائمه جماعات، نخبگان و جوانان بوشهر برگزار می‌شود.

در این نشست که با حضور استاندار بوشهر همراه بود، احکام ستاد اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری به اعضا داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha