۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85116351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه‌ حکیم سبزواری و شرکت ملی حفاری تفاهم‌نامه امضا کردند

سبزوار- ایرنا- دانشگاه حکیم سبزواری و شرکت ملی حفاری ایران با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایرنا، مدیر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه حکیم سبزواری روز شنبه به خبرنگاران گفت: رفع نیازهای موجود در صنایع به‌ویژه صنعت حفاری، بومی‌سازی و انتقال فناوری‌های نو، بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های سازمان برای اولویت‌های پژوهشی، تعریف و اجرای پروژه‌های صنعتی، راه‌اندازی و توسعه تجهیزات مورد نیاز از مفاد این تفاهم است.

دکتر محمدجواد صفایی افزود: همچنین بهره‌گیری متقابل از متخصصان و کارکنان شرکت در امور آموزشی، پژوهشی و ساخت، بهره‌گیری از خدمات فنی و آزمایشگاهی، اجرای طرح های پژوهشی، پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، فرصت مطالعاتی استادان دانشگاه در صنعت و همایش‌های علمی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

وی تصریح کرد: مدت زمان تفاهم بین دانشگاه حکیم سبزواری با شرکت ملی حفاری ایران یک سال است که با موافقت ۲ طرف این تفاهم قابل تمدید خواهد بود.

دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ دانشگاه محور در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha