۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۴۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85116438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدارهایی از جنس هنر

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۴۵
کد خبر: 85116438
دیدارهایی از جنس هنر

سنندج- ایرنا- دیدارهای بی واسطه مدیران با مردم و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنان و تلاش برای رفع این مشکلات، روندی است که از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم در کردستان شروع شده و تا کنون ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم ارتباط مدیران با مردم از طریق دیدار چهره به چهره و حضور در بین مردم مورد تاکید قرار گرفت و نمایندگان عالی دولت در استان‌ها این مهم را در دستور کارخود قرار دادند.

در استان نیز «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان علاوه بر دیدار با مردم در حاشیه ها برنامه ها و همایش ها مختلف، در طول هفته نیز یک روز را برای دیدار چهره به چهره با مردم و ملاقات عمومی قرار داده است و در هر دیدار تعدادی از مردم با حضور در استانداری خواسته‌ها و مشکلات خود را مطرح می کنند و قول تلاش برای عملی شدن درخواست هایشان را از استاندار می شنوند.

این دیدارهای مردمی و ملاقات های عمومی به میان برخی از مدیران استان نیز سرایت کرده است و هر کدام در حیطه کاری خود با مردم دیدار کرده و به دردل ها و خواسته هایشان گوش می دهند.

دیدارهایی بدون واسطه از جنس هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یکی از مدیرانی است که این مهم را با جدیت دنبال کرده و دیدارهای بدون واسطه را با اصحاب فرهنگ هنر، رسانه و فعالان قرآنی در دستور کار قرار داده است و به جرات می توان گفت در طول هفته پذیرای حداقل چندین نفر از اهالی فرهنگ و هنر استان خواهد بود.

علی اصغر دریایی هدف از این دیدارها را افزایش سرمایه اجتماعی، جلب اعتماد عمومی و تجلیل از سال‌ها فعالیت فرهنگی و هنری فعالان این حوزه می داند و می گوید: در استانی که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با عنوان استان فرهنگ و هنر نامگذاری شده است تلاش برای رفع مشکلات جامعه هنری باید در اولویت باشد.

وی در گفت و گو با ایرنا افزود: بی شک حضور مدیران در بین مردم، ارتباط چهره با چهره با آنان، موجب امید آفرینی در بین مردم خواهد شد و مردم به این باور خواهند رسید که مسئولان پاسخگوی مطالبات مردمی بوده و برای رفع مشکلاتشان تلاش می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای اعتلای فرهنگ و هنر استان بکار خواهیم بست، گفت: دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر را با جدیت ادامه خواهیم داد و تمام تلاش خود را برای رفع و یا حداقل کاهش مشکلات این قشر در استان بکار خواهیم بست.

دیدارهایی بدون واسطه از جنس هنر

وی در ادامه حضور در شهرستان و رعایت عدالت فرهنگی را یکی دیگر از اولویت‌های کاری خود اعلام کرد و یادآور شد: در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و دینی در سطح استان عدالت فرهنگی رعایت شده است و بعضی از برنامه های فرهنگی و هنری به تناسب و استعداد شهرها و مناطق استان به شهرهای کوچک اختصاص یافته است.

دریایی اضافه کرد: تمرکززدایی از برگزاری برنامه‌ها در مرکز استان و مراکز شهرستان‌ها از جمله رسالت‌های مهم و تاثیرگذار در برگزاری برنامه‌ها با هدف بهره مندی همه مردم استان است.

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز با اشاره به دیدارهای اصحاب فرهنگ و هنر، رسانه و فعالان قرآنی گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در هفته با چندین نفر دیدار دیدار خواهد کرد و علاوه بر شنیدن مشکلات و دغدغه‌هایشان از سال‌ها فعالیت آنان نیز تجلیل می کند.

دیدارهایی بدون واسطه از جنس هنر

ماجد رموزی با بیان اینکه این دیدارها با روش‌های مختلف از جمله حضور اصحاب فرهنگ و هنر در دفتر مدیرکل و یا حضور مدیرکل در منزل و محل کار آنان انجام می شود، افزود: علاوه بر این دیدارها، مدیرکل در سفرهای شهرستانی نیز بخشی از زمان خود را برای دیدار با هنرمندان اختصاص می دهد.

هرچند با دیدارهای چهره به چهره نمی توان به سرعت مشکلات و مسائل مردم را حل کرد اما همینکه مردم بتوانند بدون هیچ واسطه ای با مدیران و مسئولان ارتباط بگیرند نقطه امیدی در جامعه خواهد بود و امید می رود این رویه در میان تمام مدیران و مسئولان جابیفتد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha