۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85116865
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات دو و میدانی کارگران کشور در بوشهر برگزار شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۹
کد خبر: 85116865
مسابقات دو و میدانی کارگران کشور در بوشهر برگزار شد

بوشهر_ ایرنا_ مسابقات دو و میدانی کارگران کشور در یازده ماده و با حضور نمایندگان ۲۰ استان در قالب ۲۲ تیم و یکصد ورزشکار در بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این دور از مسابقات قهرمانی دو و میدانی مردان، گروه صنعتی گلرنگ تهران با کسب ۲ نشان طلا، یک نشان نقره و ۲ نشان برنز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های فولاد صنعت سپاهان با کسب ۲ نشان طلا و یک نشان نقره دوم و تیم استان کرمانشاه با کسب یک نشان طلا و ۲ نشان نقره به مقام سومی رسید.

بر اساس این گزارش، در ماده ماده ۱۰۰ متر، فرشاد کردلو از زنجان رتبه اول، مسعود بهرامی از منطقه آزاد کیش رتبه دوم و جواد عبیدی از بوشهر الف در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ماده ۲۰۰ متر، مقاوم اول به مهدی زمانی از گروه صنعتی گلرنگ، مقام دوم به میلاد مصباح از کرمان و مقام سوم به اکبر دوستانی از گروه صنعتی گلرنگ رسید.

در ماده ۴۰۰ متر، این احسان طهماسبی از کرمانشاه بود که در جایگاه اول ایستاد و پس از آن محمد ماهیدشتی از کرمانشاه و علی رجبی کلجار از البرز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در ماده ۵ هزار متر پیاده روی، وحید سپاهی از صنعت فولاد سپاهان اصفهان اول شد و علیرضا فرزان پور از کرمان و قاسم پیام از کرمان دوم و سوم شدند.

در ماده ۱۵۰۰ متر مقام اول به عطا اسدی از مس سونگون ورزقان رسید و محمدرضا نعمانی از صنعت فولاد سپاهان اصفهان دوم و سید محمود حسین حصاری از خراسان رضوی سوم شدند.

در ماده پرش طول میثم عبداله پور از قزوین، محمد موسوی نژاد از بوشهر الف و روح‌الله مصطفوی از سنگ آهن بافق یزد به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

در ماده پرتاب نیزه مقام اول به صادق خادمی از کهکیلویه و بویراحمد رسید و یونس یوسف وند از گروه صنعتی گلرنگ دوم شد و محمد اسماعیلی زمانی از بوشهر الف در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ماده پرتاب دیسک بهنام شیری از اردبیل اول شد و امین امیرزاده از بوشهر الف و داود ملک پور از چهارمحال و بختیاری دوم و سوم شدند.

در ماده پرتاب وزنه مقام اول به سعید تجدد از صنعت فولاد سپاهان اصفهان رسید و علی شمشیری از بوشهر الف و مهدی جوان بختیان از گروه صنعتی گلرنگ دوم و سوم شدند.

در ماده ۵۰۰۰ متر، امیرحسین صفری از خراسان رضوی اول، جواد علیزاده از مس سونگون ورزقان دوم و رحیم رستگاری بین از مرکزی سوم شدند.

در ۱۰۰*۴ متر امدادی مقام اول به گروه صنعتی گلرنگ، مقام دوم به کرمانشاه و مقام سوم به مرکزی رسید.

در آیین پایانی این مسابقات، جام و نشان‌های این مسابقات توسط مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه انرژی پارس، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، نماینده اداره کل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نایب رئیس هیأت ورزش کارگری استان بوشهر، معاون پشتیبانی فدراسیون، رئیس انجمن دو و میدانی کارگران و مسئول فنی مسابقات به ورزشکاران و تیم‌های برتر اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha