۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85117043
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یورش دوباره صهیونیست ها به مسجدالاقصی با همراهی بن گویر+ فیلم

تهران-ایرنا- گروهی از شهرک نشینان صهیونیست با همراهی «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو و افراطی رژیم صهیونیستی بار دیگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح امروز به همراه گروهی از صهیونیست ها به مسجدالاقصی یورش برد.

وی ضمن تعرض به حریم مسجدالاقصی گفت: تهدیدات حماس تاثیری روی ما ندارد و ما مالکان اورشلیم (بیت المقدس) هستیم.

این اقدام تحت تدابیر امنیتی از سوی پلیس رژیم صهیونیستی انجام شد.

روز پنجشنبه گذشته نیز صهیونیست‌ها به بهانه «راهپیمایی پرچم»، به مسجدالاقصی یورش بردند که با موجی از محکومیت کشورهای اسلامی مواجه شد. شهرک نشینان صهیونیست با در دست داشتن پرچم این رژیم، شعارهای ضدعربی سرداده و به رقص و آواز پرداختند.

منابع خبری همچنین از مشارکت بن گویر، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی، «ایزرائیل کاتز» وزیر انرژی و «یولی ادلشتاین» رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی کنست این رژیم در «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی خبر دادند.

بن گویر در سایه حمایت نیروهای رژیم صهیونیستی دی ماه گذشته نیز به همراه شماری از صهیونیست ها به مسجدالاقصی یورش برد.

این اقدام بن گویر واکنش‌های فلسطینی و عربی قابل توجهی را به همراه داشت و علاوه بر چهره‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطین، کشورهای عربی از جمله قطر، اردن، امارات، عربستان، سازمان همکاری اسلامی و وزارت خارجه ترکیه آن را محکوم کردند.کشورهای مذکور همچنین اقدام بن گویر را یک حرکت تحریک آمیز ارزیابی کردند.

با این حال، وزیر امنیت داخلی کابینه افراطی نتانیاهو که یورش او به مسجدالاقصی واکنش گسترده‌ای در سطح منطقه و جهان را به همراه داشت، اعلام کرد که باز هم به مسجدالاقصی خواهد رفت و از حماس نمی‌ترسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha