تالاخادزه ایران نظاره‌گر جشن قهرمانی پرسپولیس + فیلم

تهران- ایرنا- نفر نخست وزنه‌برداری جوانان جهان در قائمشهر از نزدیک نظاره‌گر جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران بود.

به گزارش ایرنا، قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم زمینه را برای کُری‌خوانی هواداران پرسپولیس فراهم کرد؛ کُری‌هایی که از هواداران عادی به چهره‌های شاخص ورزشی کشیده شد و شماری از قهرمانان نامدار ورزش ایران به این قهرمانی واکنش نشان دادند. همچنین تعدادی از قهرمانان نامدار رشته‌های مختلف از نزدیک نظاره‌گر جشن قهرمانی این تیم در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر بودند.

یکی از این ورزشکاران علیرضا یوسفی نفر نخست وزنه‌برداری جوانان جهان بود. یوسفی که به تازگی رکورد دوضرب و مجموع جوانان جهان را در پیکارهای قهرمانی بزرگسالان آسیا در جینجو کره‌جنوبی به نام خود ثبت کرده با حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

یوسفی که در ۱۵ سالگی مدال طلای المپیک جوانان را به گردن آویخت موفق شده در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان به عنوان قهرمانی جهان برسد. وی اکنون یکی از مدعیان کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است. او در مسیر رسیدن به پاریس با علی داودی نایب قهرمان المپیک و آیت شریفی دارنده مدال نقره یک‌ضرب قهرمانی آسیا رقابت دارد.

فیلم استقبال هواداران از علیرضا یوسفی در ورزشگاه شهید وطنی:

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha