۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 85117058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن دختران دهه نودی قرچکی برگزار شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۶
کد خبر: 85117058
جشن دختران دهه نودی قرچکی برگزار شد

قرچک - ایرنا - همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) روز دختر و آغاز دهه کرامت، جشن بزرگ دختران دهه نودی قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که عصر شنبه در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر قرچک برگزار شد، دختران دهه نودی شهرستان قرچک در اجتماعی با شکوه گرد هم آمدند تا ثابت کنند دختران ایران اسلامی با تأسی از حضرت فاطمه معصومه، راه صلاح و رستگاری را در سایه حفظ حجاب و عفاف حتی از کودکی طی می‌کنند.

دختران قرچکی در حالی که مسئولان شهرستان قرچک را در جمع خود می‌دیدند، با همخوانی سرودهایی با مضامین دینی، اتحاد و همدلی خود را در ترویج فرهنگ حجاب به نمایش گذاشته و اعلام کردند که با الگو قرار دادن حضرت فاطمه معصومه (س) بهترین دختر دنیا، با دشمنان به مقابله می‌پردازند.

جشن دختران دهه نودی قرچکی برگزار شد

گروه‌های نمایشی نیز در این مراسم حضور یافته و لحظات شادی را برای کودکان ایجاد کردند.

امام جمعه شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: دین مبین اسلام، ارزش و جایگاه والایی را برای زنان و دختران قائل است و امروز همگان شاهدند که دختران ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی و حفظ حجاب و عفاف خود، در تمامی صحنه های کشور حضوری تأثیرگذار دارند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: امروز جهانیان نظاره گر موفقیت دختران ایران اسلامی در عرصه های ورزشی، علمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی است، دخترانی که نه تنها حجاب مانعی برای آنان نشد بلکه به سمبلی برای استقامت و تلاش برای حفظ آن تبدیل شد.

جشن دختران دهه نودی قرچکی برگزار شد

وی گفت: دختران ایران اسلامی به عنوان مادران فردا با شناخت دقیق توطئه دشمن، با پاکدامنی خود به مقابله با شبیخون فرهنگی آنان برآمده و قطعا در این مقابله پیروز می‌شوند.

از ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان روز دختر تا ولادت حضرت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha