۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85117284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۴ واحد صنعتی آلاینده در لرستان شناسایی شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبر: 85117284
۱۰۴ واحد صنعتی آلاینده در لرستان شناسایی شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۱۰۴ واحد صنعتی و تولیدی آلاینده طی سال گذشته در استان شناسایی و ملزم به رفع آلایندگی شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، علی سالاروند افزود: سال گذشته با بررسی و نظارت‌های شبانه روزی، پایش مستمر صنایع تولیدی و خدماتی استان توسط کارشناسان این اداره کل، نمونه برداری، انجام آزمایشات آب، هوا و خاک و تحلیل نتایج بدست آمده‌ از آزمایشگاه‌های معتمد و آزمایشگاه اداره کل، ۱۰۴ واحد تولیدی و صنعتی آلاینده در استان شناسایی شد.

وی اظهار داشت: از این تعداد صنعت شناسایی شده، ۴۲ صنعت با بررسی و پیگیری‌ها، پایش و نظارت کارشناسان، به واسطه احداث سیستم تصفیه فاضلاب و فیلتراسیون مناسب هوا مورد تایید این اداره کل، موفق به رفع آلایندگی شدند و سایر واحدها نیز ملزم به رفع آلایندگی هستند.

سالاروند افزود: حفظ بهداشت و سلامت جامعه از اولویت‌های سازمان حفاظت محیط زیست است و چنانچه صنایع آلاینده، نسبت به رفع آلایندگی طبق استانداردهای سازمان اقدام نکنند علاوه بر معرفی صنعت خاطی به عنوان واحد آلاینده برای اخذ جرایم زیست محیطی، تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

وی همچنین اضافه کرد: صنایع تولیدی که بر اساس استاندارهای زیست محیطی ، اقدام به رفع آلایندگی نمایند به عنوان صنعت سبز معرفی خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha