۱ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85117317
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی کاهش دمای صبحگاهی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از کاهش دما برای ساعات اولیه صبح تا روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: این در حالی است که از ظهر سه‌شنبه دمای هوا روند طبیعی خود را از سر می‌گیرد و شاهد گرم‌تر شدن هوا خواهیم بود.

معصومه نوروزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در برخی از مناطق استان کمینه دما برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کاهش پیدا می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از روزهای دوشنبه تا چهارشنبه پدیده جوی غالب در استان وزش باد به نسبت شدید است و پس از آن برای روزهای پایانی هفته رگبار خفیف و رعد و برق به ویژه برای شهرستان کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه طی روزهای آینده وزش باد شدید در نقاطی که پوشش گیاهی ندارد منجر به شکل‌گیری پدیده گرد و خاک می‌شود، افزود: علاوه‌بر آن گرد و غبار انتقالی از غرب کشور کیفیت هوای استان را برای روزهای آینده تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha