۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85117514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: مصمم به جلب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو  هستیم

کرج - ایرنا- استاندار البرز با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ، اعلام کرد: مصمم هستیم در سال جاری در البرز به عنوان سرزمین اقوام و نماد همدلی و همبستگی ملی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکت حداکثری را به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در همایش آموزشی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان البرز که در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) کرج برگزار شد، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند همه باید برای مشارکت حداکثری ، ایجاد رقابت سالم ، سلامت انتخابات و در یک جمله سلامت ، امنیت و رقابت سالم انتخاباتی تلاش وافر داشته باشیم .

وی با بیان اینکه خدمات شبانه روزی برای افزایش رضایتمندی مردم و ایجاد اتحاد و همدلی سرلوحه کاری دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته است،تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی ، روابط عمومی ها و رسانه های جمعی باید با هم افزایی ، همدلی ، وحدت وهمبستگی سطح رضایتمندی عمومی را بالا ببرند و زمینه را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم کنیم.

استاندار البرز با اشاره به آغاز فعالیت قرارگاه اصلاح فرآیندها برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی از امروز در این استان گفت: حرکت به سمت هوشمند سازی و دولت الکترونیک با هدف کاهش زمان صدور مجوزها برای سرمایه گذاری های بخش خصوصی باید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

وی افزود: هشت کمیته زیر گروه قرارگاه اصلاح فرآیندها با مشارکت اداره کل اقتصاد و دارایی استان البرز تشکیل شد تا روند صدور مجوزها برای سرمایه گذاری ها در استان شتاب گیرد.

عبداللهی با بیان اینکه استان البرز به لحاظ ارائه خدمات عمومی درمیانه جدول ارزشیابی کشوری قرار دارد، گفت : ارتقای این جایگاه به صدر جدول را دنبال خواهیم کرد که البته البرز در برخی فعالیت های قرارگاهی در صدر و الگو است.

استاندار البرز تاکید کرد: امروز تلاش و همت دست اندرکاران دولت سیزدهم در استان البرز بر ایجاد تحول و تغییر ساختارها و ارتقای سطح خدمات در این استان است و در حوزه های عمرانی و اجتماعی کارها به صورت شبانه روزی دنبال می شودکه البته در بسیاری از جنبه هابی کارکردی ، خدمات استان رضایتبخش ارزیابی شده است .

استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ها برای امید آفرینی

عبداللهی با اشاره به ظرفیت ارزشمند رسانه ای و روابط عمومی ها در استان البرز گفت : استفاده بهینه از این ظرفیت برای جهاد تبیین ، انعکاس فعالیت ها ، خدمات به مردم و امید آفرینی و امید بخشی در جامعه ضروری است.

استاندار البرز تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها باید در جهت امید آفرینی، امید بخشی، تقویت وحدت و همدلی در ایران کوچک تلاش مضاعف کنند.

وی یادآور شد: روابط عمومی ها نوک پیکان دستگاه های اجرایی در معرفی فعالیت ها و خدمات به مردم هستند و در این زمینه باید از تمام ظرفیت ها بهره بگیرند ضمن آنکه جایگاه روابط عمومی ها باید تقویت شود.

عبداللهی ، هوشمندسازی و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها را یک ضرورت انکارناپذیر توصیف کرد و گفت : بهره گیری از فضای مجازی و شبکه های نوین ارتباطی و اطلاعاتی از مهمترین نیازهای روابط عمومی ها برای انعکاس فعالیت ها به مردم و ارتباط موثر با مخاطبان و جامعه هدف است.

وی انعکاس اخبار و اطلاعات درست به مخاطبان را مهمترین گام برای جلب اعتماد مردم و مخاطبان دستگاه های اجرایی دانست و افزود: روابط عمومی چشم و گوش دستگاه اجرایی و پل ارتباطی بین مردم و دستگاه های اجرایی است.

استاندار البرز گفت : امروزه با تغییر ساختار اطلاعاتی و ارتباطی در جهان ، جایگاه روابط عمومی ها متحول شده و باید به تناسب شرایط روز پیش رفت .

وی برخورداری از ویژگی های خاص شخصیتی و رفتاری از نکات مهم و قابل توصیف متولیان و دست اندرکاران امر روابط عمومی ها دانست و افزود: امروز روابط عمومی ها به رغم سختی ها ، کاستی ها و مشکلات وظایف خود را با سعه صدر، تدبیر و درایت در جامعه پیش می برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha