۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85117654
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اعضای باند سرقت و قتل مسلحانه ۲ استان در اصفهان دستگیر شدند

اصفهان–ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره‌ای که در ۲ استان اصفهان و خوزستان مرتکب سرقت و قتل مسلحانه شده بودند، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، سردارمحمدرضا هاشمی فر روز یکشنبه افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سواری تیبا در شهرستان‌های اصفهان و شاهین شهر و سرقت مسلحانه منجر به ضرب و جرح یکی از شهروندان در شهرستان مبارکه، این موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان با تحقیقات گسترده و انجام یکسری اقدامات هوشمندانه در نهایت هویت اصلی اعضای باند سه نفره‌ای را که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند بدست آوردند و دریافتند این افراد به جرم سرقت و قتل مسلحانه تحت تعقیب پلیس آگاهی استان خوزستان نیز قرار دارند.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: جست‌وجو برای یافتن این باند تبهکار ادامه داشت تا اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، مخفیگاه آنان در یکی از روستاهای شهرستان سمیرم مورد شناسایی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سمیرم وارد محل اختفای متهمان شده و آنها را دستگیر کردند.

سردار هاشمی‌فر از کشف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به سرقت رفته از استان خوزستان و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین مسروقه از شهرستان مبارکه، تعدادی گوشی تلفن همراه و پنج جفت پلاک مسروقه از استان‌های اصفهان و خوزستان در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش اموال مکشوفه این باند بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده همگی از افراد شرور و سابقه‌دار هستند، گفت: از این باند ۲ قبضه سلاح جنگی با ۹۰ عدد فشنگ مربوطه و یک قبضه اسلحه شورشی کشف شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha