۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85117752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: تجاوز به مسجدالاقصی همه معادلات را برهم می زند/آماده دفاع هستیم

تهران – ایرنا – جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که تجاوز به مسجدالاقصی همه معادلات و محاسبات را برهم خواهد زد و ما برای دفاع از ملت و مقدسات آماده ایم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی، این جنبش روز یکشنبه نسبت به ادامه تجاوزهای اشغالگران به مسجدالاقصی و شهر اشغالی قدس هشدار داد و اعلام کرد که تجاوز به قدس معادلات را برهم خواهد زد و مقاومت را وادار به واکنش می کند.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: سیاست های خصمانه و متجاوزانه دشمن صهیونیستی در قدس و مسجدالاقصی، یورش به این مسجد، تحریک احساسات ملت های عربی و اسلامی و برگزاری جلسه کابینه تروریستی و تندروی اشغالگران در یک تونل در زیر دیوار «البراق» در چارچوب جنگ و تجاوز صهیونیستی به سرزمین و ملت ما صورت می گیرد.

بر اساس این بیانیه، تلاش های کابینه رژیم صهیونیستی برای به دست گرفتن زمام امور و غلبه بر مشکلات با پایمال کردن حق مسلم ملت فلسطین در قدس و سراسر خاک فلسطین، شکست خواهد خورد و ادامه این سیاست، اوضاع را دگرگون خواهد کرد.

جنبش جهاد اسلامی در این بیانیه افزود: ما راه و شیوه ای غیر از مقاومت برای مقابله با این تجاوزها نمی شناسیم و این وظیفه اصلی ماست که به آن پایبندیم و همواره آماده ایم برای دفاع از ملت، سرزمین و مقدساتمان به این وظیفه عمل کنیم.

جلسه این هفته کابینه رژیم صهیونیستی در تونلی در زیر دیوار البراق برگزار شد.

پیشتر سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) قصد کابینه نتانیاهو برای برگزاری نشست هفتگی خود در تونل های دیوار «البراق» را اقدامی تنش آفرین و در راستای یهودی سازی قدس توصیف کرد.

«حازم قاسم» گفت که برگزاری جلسه هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی در داخل تونل های دیوار «البراق» در قدس اشغالی، اقدامی تنش آفرین و خطرناک در راستای جنگ مذهبی صهیونیست ها علیه قدس است.

وی تاکید کرد: این گام های یهودی سازی که کابینه رژیم صهیونیستی قصد دارد آن ها را در نشست امروز خود تصویب کند، تلاشی برای جعل و تحریف هویت شهر قدس است و این اقدام تجاوزی آشکار علیه ملت فلسطین و امت اسلامی به شمار می رود.

سخنگوی حماس اضافه کرد که ملت فلسطین به مبارزات قانونی خود برای دفاع از هویت فلسطینی، عربی و اسلامی قدس ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha