۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85117760
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقدمات اعزام ۲ هزار زائر چهارمحال و بختیاری برای سالگرد رحلت امام(ره) فراهم شد

شهرکرد- ایرنا- ستاد برگزاری سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری فعالیت خود را در روز یکشنبه آغاز و با هماهنگی هفت کمیته این ستاد مقدمات لازم برای اعزام ۲ هزار نفر از این استان به مرقد امام راحل فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست اظهار داشت: کمیته‌های هفت‌گانه تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا اعزام زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) به نحو مطلوبی انجام گیرد.

محسن حسین‌میرزایی افزود: به زودی ثبت‌نام برای اعزام به مرقد امام راحل(ره) اعلام می‌شود و مردم ولایت‌مدار استان می‌توانند با مراجعه به نواحی سپاه ثبت‌نام کنند از همین‌رو اطلاع‌رسانی زمان و مکان ثبت‌نام بسیار مهم است که رسانه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی علاوه‌بر اینکه باید تلاش خود را بر اعزام مطلوب زائران معطوف کنیم بلکه در داخل استان نیز در طول روزهای ۱۴ و۱۵ خرداد باید برنامه‌های تبیین و مراسم‌های درخور شان امام راحل برگزار شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای مدیریت هرچه بهتر مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) به هریک از استان‌ها سهمیه‌ای داده شده است تا بتوان جمعیت را به نحو مناسبی مدیریت و مشکلی پیش نیابد که سهمیه اختصاص یافته به استان ۲ هزار نفر است که با ساماندهی ۵۰ دستگاه اتوبوس عملیات اعزام انجام می‌گیرد.

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری افزود: تاریخ اعزام از استان روز ۱۳ خرداد است و زمان ثبت‌نام در نواحی سپاه بزودی اعلام می شود.

وی تصریح کرد: ستاد بزرگداشت ارتحال امام دارای هفت کمیته است که وظایف هریک از کمیته‌ها مشخص شده و امید می‌رود این برنامه به نحو شایسته‌ای اجرا شود.

به گزارش ایرنا، همه ساله در سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در ۱۴ خرداد برنامه‌های مختلفی در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha