۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85117809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه‌ حکیم سبزواری و سنت‌پترزبورگ روسیه تفاهم امضا کردند

سبزوار- ایرنا- دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه "ایتمو" سنت پترزبورگ روسیه به منظور گسترش همکاری‌های بین‌المللی و دیپلماسی علمی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایرنا، مدیر بین الملل دانشگاه حکیم سبزواری روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: همکاری‌های بین دانشگاهی در زمینه راه اندازی و اجرای دوره های مشترک تحقیقاتی، دوره های آموزشی و پروژه های مشترک پژوهشی از مفاد تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه‌ حکیم و دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه است.

دکتر علی خوش‌سیما اظهار کرد: انجام انتشارات مشترک، سخنرانی، کارگاه، کنفرانس و سایر رویدادهای مشترک، حضور دانشجویان ۲ دانشگاه در مسابقات ورزشی و ایجاد کرسی های زبان و ادبیات ۲ کشور از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: این تفاهم‌نامه راه را برای استفاده از گرنت های دانشگاه ایتمو هموار می کند و اساتید و دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری می توانند برای مطالعه و نحوه اپلای گرنت های پژوهشی کوتاه و بلندمدت به سایت این دانشگاه مراجعه کنند.

دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ دانشگاه محور در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha