تفاهم‌نامه فدراسیون بادبانی و سازمان منطقه آزاد کیش به‌منظور تشکیل مقر قانونی

تهران- ایرنا- تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون بادبانی جمهوری اسلامی و سازمان منطقه آزاد کیش به منظور تشکیل و احداث مقر قانونی و دائمی این فدراسیون، به امضا رسید.

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، در جلسه‌ای با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و خسرو ابراهیمی‌نیا سرپرست فدراسیون بادبانی کشورمان این تفاهم‌نامه تشکیل مقر قانونی فدراسیون بادبانی به امضا رسید.

پورزادی در این مراسم با اشاره به بیش از ۲۲۰۰ کیلومتر ساحل در استان هرمزگان که ۶۵۸ کیلومتر آن مربوط به طول سواحل جزایر است، گفت: سرانه ورزشی رشته‌های دریامحور در کشورمان بسیار پایین است و جایگاه آن در مقایسه با سایر کشورها باید ارتقاء یابد.

وی افزود: از آنجا که جزیره کیش مقر دائمی فدراسیون تازه تاسیس بادبانی جمهوری اسلامی است، کمک خواهیم کرد تا با برگزاری دوره‌های آموزشی و اردوهای ملی و بین‌المللی زمینه درخشش این رشته ورزشی را در سطح ملی و بین‌المللی فراهم کنیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری جشنواره تابستانی کیش از یکم تا ۲۳ تیر، از رئیس فدراسیون بادبانی کشورمان و اعضا هیئت رئیسه این فدراسیون خواست تا با همکاری بخش خصوصی، اقدامات لازم درخصوص برگزاری یک رویداد ورزشی منطقه‌ای با حضور ورزشکارانی از کشور عمان و امارات متحده عربی را در دستور کار قراردهند.

اجرای برنامه‌ها و تقویم سالیانه، حمایت از ورزشکاران و اعزام آنان به مسابقات ملی و بین‌المللی، کمک به تامین تامین امکانات ایمنی، عملیاتی، تجهیزاتی و نیروی انسانی تخصصی مورد نیاز جهت برگزاری اردوهای تیم‌های ملی بادبانی ایران در جزیره کیش و کسب میزبانی مسابقات ملی منطقه‌ای و بین‌المللی رشته‌های بادبانی مطابق با تقویم سالیانه مصوب در مجمع عمومی فدراسیون بادبانی از جمله موارد همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در چارچوب این تفاهم‌نامه است.

ابراهیمی‌نیا نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت‌های سازمان منطقه آزاد کیش در راستای ایجاد مقر این فدراسیون در این منطقه گفت: رشته‌های ورزشی دریامحور، یکی از جاذبه‌های مهم برای جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران است، از این‌رو با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از ظرفیت ها و زیرساخت‌های بالقوه و بالفعل منطقه آزاد کیش، در جهت اشاعه ورزش‌های بادبانی کشور گام برخواهیم داشت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha