۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبر: 85117974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال شهید قندی یزد مغلوب نفت و گاز گچساران شد+فیلم

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبر: 85117974
کاظم سبحان زاده
تیم فوتبال شهید قندی یزد مغلوب نفت و گاز گچساران شد+فیلم

یزد- ایرنا- تیم فوتبال شهید قندی یزد در آخرین دیدار خانگی خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم نفت و گاز گچساران کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم قهرمانی باشگاه‌های کشور یکشنبه شب در گروه دوم با حضور جمعی از تماشاگران و مسئولان اجرایی و ورزشی در زمین شماره یک ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد برگزار شد.

در این مسابقه که آخرین دیدار تیم فوتبال شهید قندی در لیگ امسال بود گل‌های تیم نفت و گاز گچساران را سید ایوب چمن در دقیقه ۲۴، محمد امین فقیه در دقیقه ۳۵ و عارف غلامپور در ۷۸ به ثمر رساندند و نتیجه تا پایان تغییری نکرد.

این مسابقه را امیر اسماعیلی مقدم با کمک‌ها محمدتقی دهقان و علی سفلائیان قضاوت کردند، داور چهارم محمدکاظم بحرینی همگی از کرمان بودند و همچنین ناظر داوری رضا پایدار از یزد و نماینده فدراسیون منصور جنتی از کرمان بود.

تیم قندی برای حضور در لیگ امسال علاوه بر جذب کادرفنی و تعداد زیادی بازیکنان غیربومی برای رسیدن به لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) تمرینات و مسابقات تدارکاتی مختلفی را در کنار صرف بودجه انجام داد ولی به رغم همه تلاش‌ها همانند فصل گذشته در رسیدن به هدف ناکام ماند.

این شرایط با کسب نتایج ضعیف و داشتن کارنامه‌ای ناموفق از تیم‌های استان یزد در لیگ‌های مختلف کشور در فصل جاری به خصوص تیم شهید قندی موجب نارضایتی هواداران همیشه همراه فوتبال شده که همگی پیگیری و پاسخگویی توسط متولیان امر را خواستار هستند.

اینکه همه ساله بخش زیادی از بودجه از محل شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی استان صرف تیمداری برای حضور تیم‌های مختلف یزد در لیگ‌های کشور شود و در پایان هیچ نتیجه و خروجی مناسبی به همراه نداشته باشد همیشه جای سوال و قابل تامل است.

برای استانی با معادن و صنایع بزرگ و مردمی علاقه‌مند به ورزش به خصوص فوتبال به هیچ وجه زیبنده و پذیرفته نیست که هنوز تیمی در رده بالای لیگ‌های کشور نداشته باشد در حالی که برخی همسایگان یزد نه تنها در لیگ برتر که تیم‌های متعددی در سایر مسابقات معتبر ملی دارند.

حریفان تیم قندی در لیگ ۲

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

سه تیم فوتبال یزد در لیگ کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ یزدلوله در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha