۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱:۵۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85118049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: عملیات حواره پاسخ طبیعی به جنایات فزاینده رژیم اشغالگر بود

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یکشنبه شب گفت که عملیات شهرک «حواره» که منجر به زخمی شدن یک نظامی صهیونیست شد، پاسخ طبیعی به جنایات فزاینده رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، محمد حماده افزود: عملیات شامگاه یکشنبه در شهرک «حواره» واقع در نابلس پاسخی طبیعی به جنایات فزاینده رژیم اشغالگر علیه مردم ما است که آخرین آن حمله «ایتامار بن گویر» وزیر افراطی کابینه صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی بود.

وی گفت: مردم فلسطین شکست نخواهند خورد و با تمام قوا به هتک حرمت مسجد الاقصی و تلاش برای گسترش کنترل بر آن پاسخ خواهند داد.

سخنگوی حماس همچنین تاکید کرد که همه تلاش‌ها برای تضعیف مردم ما و دلسرد کردن آنها از پروژه مقاومت با شکست مواجه خواهد شد و پایداری و مقاومت ما ادامه خواهد داشت.

پیش تر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که راننده یک خودرو در شهرک «حواره» به نظامیان این رژیم حمله کرده و پس از زخمی کردن یکی از نیروها متواری شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با بستن خیابان‌های اصلی و اماکن تجاری شهرک حواره در جنوب نابلس در حال تلاش برای یافتن مجری این عملیات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha