قالیباف: سکوت وطن‌فروشان از شهادت مرزبانان از چشم مردم ایران دور نمی‌ماند

تهران- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سکوت و و رضایت ضمنی خائنان و وطن‌فروشان از شهادت مرزبانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی، از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز دستور جلسه در سخنانی با اشاره به اینکه شهادت مظلومانه مرزبانان در هنگ مرزی سراوان، قلب مردم ایران را به درد آورد، اظهار داشت: شهادت این جوانان سرافراز را به خانواده آنان، نیروهای مسلح، فرماندهی مرزبانی و آحاد ملت شریف ایران اسلامی صمیمانه تسلیت می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد: فریاد این نااهلان در زمان مجازات تروریست‌ها بلند است اما هنگام شهادت جوانان رعنای این مرز و بوم سکوت می‌کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر کسی که به وطن خود پشت کند و به دشمنان ایران یکدل و یکصدا شود، چنان سیلی محکمی از مردم ایران می خورد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

قالیباف در ادامه فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سرافراز و قهرمان واقعی ملت ایران شهید محمد بروجردی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: ایثار و شهادت این شهید در مبارزه با اشرار و ضدانقلاب و دشمنان مردم ایران در منطقه غرب کشور و کردستان جاودانه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha