فرماندار شهریار: زنده نگهداشتن یاد امام راحل از ضرورت‌های استمرار انقلاب است

شهریار- ایرنا - فرماندار شهرستان شهریار با گرامیداشت یاد وخاطره پیر جماران گفت: یکی از گنجینه‌های لازم برای استمرار انقلاب اسلامی؛ زنده‌نگه داشتن یاد و شخصیت امام (ره) است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرعباس شفیع زاده روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان اظهار داشت: برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) باید در راستای اهداف این شخیصت والا مقام باشد تا بتواند تبیین نقش حضرت امام در رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است مراسم امسال در همکاری و همراهی همه متولیان و دستگاه‌ها با یکدیگر با عظمت‌تر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

این مسئول افزود: برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت این روز در همه شهرها و همچنین مراسم محوری و ویژه شهرستان شهریار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه مسئولان باید با همکاری و هماهنگی های لازم نسبت به برگزاری هر چه بهتر این مراسم تلاش کنند.

شفیع زاده با اشاره به شخصیت امام (ره) گفت: توجه جدی همه دستگاه‌ها و ادارات بر تبیین شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی امری مهم و مورد تاکید است.

در این جلسه که به ریاست امیرعباس شفیع زاده فرماندار ویژه شهرستان شهریار برگزار شد محمدحسین مداحی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، کامران ملکی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، حبیب اشجعی بخشدار مرکزی، محسن ابراهیمی بخشدار جوقین، سرهنگ اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از ۲ سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) ۱۴ خرداد سال گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور خیل مشتاقان آن حضرت در حرم مطهر بنیانگذاری جمهوری اسلامی با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار شد.

در مراسم سال گذشته بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی بیت امام راحل، سران قوا، مسئولان کشوری و لشگری، روحانیون، قشرهای مختلف مردم، مهمانان خارجی و عاشقان امام راحل با رعایت موازین بهداشتی در کنار ضریح مطهر بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع جنازه تاریخ، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha