۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85118492
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سهم ایلام از طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار واحد است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: توجه ویژه به ساخت و ساز مسکن ملی یکی از اقدامات دولت بوده است و بر اساس این طرح ۳۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در مدت زمان چهارساله دولت در قالب اجرای طرح ملی مسکن در استان ایلام ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در مراسم کلنگ زنی ساخت یک هزار و ۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سایت پارک کوثر با حضور وزیر کشور اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یکی از مهمترین اولویت های موکد دولت است و ساخت منازل ایمن و کم هزینه در سریع ترین زمان ممکن برای مردم فاقد مسکن از وظایف محوله وزارت کشور به استانداران است.

وی افزود: استان ایلام ملقب و مفتخر به پایتخت خادمین زائران عتبات عالیات به عنوان قطب اصلی اربعین حسینی و تردد زائران شناخته شده است.

بهرام نیا ادامه داد: بخش قابل توجهی از سفر ارزان، ایمن و راحت زائران اربعین حسینی در استان ایلام انجام می شود و با همت و تلاش مسولان، انقلابی گسترده در حوزه راه و جاده سازی و ایمنی راه ها در استان ایلام انجام شده است.

وی یادآور شد: باتوجه به اهمیت جایگاه استان ایلام در مبحث اربعین، زیرساخت های این استان با نگاه ویژه دولت توسعه چشمگیر یافته و مردم استان نیز از این زیرساخت های اربعین بهره مند شده اند.

استاندار ایلام تاکید کرد: خدمات رسانی مردم و مسئولان استان ایلام در اربعین به انبوه زائران موجب رضایتمندی رهبری از برگزاری اربعین سال گذشته بود و این افتخار بزرگ نصیب مردم ایلام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha