شهروندان زنجانی در صورت مصرف بهینه برق تا ۲۰ برابر پاداش دریافت می‌کنند

زنجان - ایرنا - معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: شهروندان در صورت مصرف بهینه برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا ۲۰ برابر میزان کاهش مصرف، پاداش دریافت خواهند کرد.

رویا قزلباش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز اجرای طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق، افزود: شرکت برق استان زنجان حدود ۵۰۰ هزار مشترک دارد که ۸۰ درصد از این تعداد مشترکان خانگی هستند و ۱۸ درصد برق مصرفی این شرکت مربوط به این حوزه است.

وی با بیان اینکه الگوی مصرف برق برای مشترکان خانگی استان زنجان ۳۰۰ کیلووات در ماه است، خاطرنشان کرد: سال گذشته مشترکانی که زیر الگوی مصرف برق استفاده می‌کردند، پاداش پنج برابری دریافت می کردند که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و اعمال بسته های تشویقی بیشتر، امسال همه مشترکان به ازای هر کیلووات ساعت صرفه جویی و به صورت پلکانی تا ۲۰ برابر پاداش دریافت می‌کنند.

قزلباش تصریح کرد: به ازای کاهش هر یک کیلووات ساعت برق مصرفی یک هزار و ۵۰۰ تومان به عنوان پاداش برای مشترکان اعمال و این پاداش در قبوض برق به صورت بستانکار قید می شود.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: مشترکان می توانند با به‌کارگیری چند راهکار ساده مانند سرویس کولرهای آبی و گازی پیش از فصل گرم، استفاده از سایبان بر روی کولرها، استفاده از دور کند کولر آبی، تنظیم دمای کولر گازی بر روی ۲۴ درجه، کاهش روشنایی غیرضروری و استفاده از نور طبیعی به راحتی مصرف برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و علاوه بر حفظ منابع طبیعی کشور و کاهش هزینه‌ برق مصرفی، پاداش نیز دریافت کنند.

قزلباش گفت: مشترکان می‌توانند با نصب اپلیکیشن موبایلی برق‌ من از طریق سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به‌نشانی www.zedc.ir با اطلاع از میزان مصرف برق خود در دوره‌های پیشین، نحوه برخورداری از پاداش و همچنین راهکارهای کاهش مصرف برق را دریافت کنند.

وی گفت: می توان با مصرف بهینه انرژی و اعمال راهکارهای ساده، افزایش ۴۳ درصدی مصرف برق استان در روزهای گرم سال را مدیریت و بدون عارضه از روزهای اوج مصرف عبور کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha