مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بر افزایش اعتبار سمن‌ها تاکید کرد

اهواز ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بر افزایش اعتبار سمن‌های استان تاکید کرد و گفت: اغلب برنامه‌های حوزه جوانان به صورت خودجوش توسط سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود لذا باید در امر کمک‌رسانی به سمن‌ها حضور پررنگی داشته باشیم.

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم روز دوشنبه در آیین تکریم و معرفی جوانان برتر خوزستان که در تالار مهتاب اهواز برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، بارها نسبت به از استفاده از جوانان در پست‌ها و موقعیت‌های مختلف تاکید دارند اما به اعتقادم ما نتوانستیم در این خصوص، حق مطلب را ادا کنیم.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت انقلابی و تدوین قوانین، این عزم وجود دارد که با استفاده از نیروهای جوان از سدها و موانع عبور کنیم و معتقدم توجه به نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت، ابزار خوبی برای کاهش دغدغه‌های جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم در سال جاری شاهد ایده‌های خوبی از جوانان استان باشیم و بتوانیم صدای آنها باشیم. یکی از دغدغه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان رسیدگی به مشکلات جوانان در حد توان است.

وی افزود: در انتهای سال قبل دستور العملی از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد مبنی بر اینکه نخبگان جوان استان شناسایی و بعد از داوری آثار، از تعدادی جوان برتر تجلیل شود. امیدوارم این سنت حسنه ادامه‌دار باشد.

بنی‌تمیم گفت: اغلب برنامه‌های حوزه جوانان به صورت خودجوش توسط سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود لذا باید حمایت از سمن‌ها را مورد توجه قرار داد و اعتبارات این بخش را بیشتر کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به افتتاح چهار خانه جوان در شهرهای مسجدسلیمان، شوشتر، اندیمشک و هویزه در نیمه اول امسال افزود: این اتفاق برای اولین بار در سطح استان انجام می‌شود و قطعا دستاورد خوبی به همراه خواهد داشت.

گفتنی است در جشنواره برتر ایران زمین از ۱۲ جوان برتر خوزستانی در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha