۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85118808
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حادثه تروریستی سراوان، توطئه‌ای شیطانی برای تخریب روابط اسلام‌آباد- تهران است

اسلام‌آباد- ایرنا - رئیس مجلس ملی پاکستان با محکومیت حمله تروریستی به مرزبانان ایرانی در سراوان، مراتب همبستگی مردم، دولت و پارلمان پاکستان با ملت ایران را اعلام کرد و گفت: این حادثه یک توطئه‌ شیطانی برای تخریب روابط برادرانه دو کشور است.

دفتر روابط عمومی ریاست پارلمان ملی پاکستان امروز با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه از آن در اختیار دفتر ایرنا در اسلام‌آباد قرار گرفت، اعلام کرد: «راجا پرویز اشرف» حادثه اندوهناک شهادت پنج مرزبان جمهوری اسلامی ایران در حمله تروریستی در منطقه سراوان را به خانواده شهدا و همچنین دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

وی افزود: مردم، پارلمان و دولت پاکستان در این لحظات دشوار در کنار کشور دوست و برادر ایران هستند و ما برای علو درجات شهدای این حادثه تروریستی دعا می‌کنیم.

رئیس مجلس پاکستان اظهار داشت که روند رو به رشد روابط همه‌جانبه ما با ایران به ویژه در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و پارلمانی باعث شد تا دشمنان دست به این عمل شنیع بزنند با این حال، طرح‌های شیطانی عوامل این اقدام تروریستی هرگز خللی در روابط برادرانه دو کشور ایجاد نخواهد کرد.

وی تحولات اخیر در روابط دو کشور به ویژه افتتاح طرح‌های مرزی ایران و پاکستان را ضامن تقویت هرچه بیشتر همکاری‌های دوجانبه دانست و گفت: مرزهای صلح و دوستی ایران و پاکستان ضامن امنیت و تامین منافع مشترک است.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان نیز روز گذشته طی بیانیه‌ای، حادثه تروریستی حمله به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در هنگ مرزی سراوان را محکوم کرد و گفت: اسلام‌آباد متعهد به همکاری با تهران علیه تروریسم است.

حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شنبه شب گذشته و تلاش آن‌ها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی روبه رو شد که در این درگیری متاسفانه پنج تن از مرزبانان عزیز ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان، شب گذشته تلاش تروریست‌های معاند برای ورود به کشور از مرز پاکستان با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مَزه سر" هنگ مرزی سراوان ناکام ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha