۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85118934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تازه‌ترین واکنش ژاوی به بازگشت احتمالی مسی به بارسا

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که بازگشت احتمالی فوق ستاره آرژانتینی سابق این تیم به نیوکمپ، تا اندازه زیادی به تمایل شخص این بازیکن بستگی دارد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، قرارداد لیونل مسی، ستاره سابق آبی‌اناری‌ها با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و براساس گزارش‌ها او قصدی برای تمدید قرارداد با تیم پاریسی ندارد.

باشگاه‌های عربستانی و آمریکایی نسبت به جذب مسی ابراز تمایل کرده‌اند اما بارسا به‌رغم مشکلات مالی دیرپا که در سال ۲۰۲۱ به جدایی مسی منجر شد، همچنان به بازگشت وی به نیوکمپ خوش‌بین است.

حالا ژاوی هرناندز، سرمربی فعلی و هم‌بازی سال‌های نه‌چندان دور مسی، درباره احتمال بازگشت وی به بارسا گفته است: هیچ چیزی مشخص نیست. بازگشت مسی به خیلی مسائل بستگی دارد و حرف بیشتری برای گفتن ندارم. لئو فوتبالیستی فوق‌العاده‌ و دوست من است.

وی افزود: اما بازگشت او به مولفه‌های زیادی وابستگی دارد اما مهم‌تر از همه چیز خواست و تمایل او به بازگشت است.

مسی که در ژوئن ۳۶ ساله می‌شود، در صورت کوچ به عربستان، از لحاظ مالی درآمد به مراتب بیشتری خواهد داشت اما خودشیرینی بارسا در هفته‌های اخیر شدت گرفته و رافا یوسته، نایب رئیس این باشگاه هم به دفعات نسبت به امضای قرارداد با او ابراز تمایل کرده است.

بارسا گزارشی از اقداماتش در راستای کاهش هزینه‌های با هدف متقاعد کردن این نهاد برای ثبت خریدهای جدید آبی‌اناری‌ها را تقدیم لالیگا کرده است.

ژاوی درباره خروجی‌های بارسا گفت: کاپیتان ما جدا می‌شود و در نتیجه به یک بازیکن خیلی خوب نیاز داریم و باید به بهترین شکل ممکن او را جایگزین کنیم. همه منتظریم تا پاسخ لالیگا به طرح مالی که به آنها ارائه داده‌ایم را دریافت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha