پروژه‌های اربعین ایلام با نگاه ویژه دولت در مسیر تکمیل قرار دارند

ایلام-ایرنا- استاندار ایلام با بیان اینکه پروژه های اربعین حسینی در استان مورد توجه ویژه دولت برای تکمیل شدن قرار دارد، گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات استان نقش مهمی در راستای معرفی ظرفیت های ایلام به کشور داشته اند.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا شامگاه دوشنبه در نشست ستاد ویژه اربعین حسینی که با حضور وزیر کشور در مهران برگزار شد، اظهار کرد: اربعین با تمام سختی هایی که داشت یا کمترین مشکلات در استان ایلام در سال گذشته یا همدلی مردم و مسئولان استان برگزار شد.

استاندار ایلام با اشاره به سفر وزیر کشور یه استان ایلام، یادآور شد: امروز از صبح با حضور وزیر کشور از طرح های مختلف استان در مهران و استان در راستای توسعه زیرساخت ها بازدید و کلنگ زنی طرح ۱۰۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن و کلنگ زنی گدارخوش به یمن حضور وزیر کشور برگزار شد.

وی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار رسانه ها در ایام اربعین حسینی سال گذشته و ایام نوروز سال جاری در راستای معرفی استان به کشور، گفت: بیشترین سفر در ایام نوروز به استان ایلام صورت گرفته است و همه ویژگی هایی که موجب تعالی استان ایلام می شود به دست اصحاب قلم و رسانه اطلاع رسانی شده است که جای تقدیر دارد.

پروژه‌های اربعین در ایلام با نگاه ویژه دولت در مسیر تکمیل قرار دارند


استاندار ایلام بیان کرد: با تاکیدات وزیر کشور پروژه های اربعین که از پیشرفت خوبی برخوردار و نیمه تکمیل است به صورت ویژه برای اتمام و به بهره‌برداری رسیدن مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بهرام نیا با اشاره به اینکه با تلاش مجموعه استان در اربعین امسال مسیر ایلام به مهران به صورت چهارخطه خواهد بود، افزود:

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha