۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85119353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۹ درصد دانشجویان کردستان در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند

سنندج- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: این دانشگاه با ۱۳ هزار دانشجو ۲۹ درصد کل دانشجویان دانشگاه های دولتی و غیر دولتی استان را دارد.

قباد میمنت‌آبادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کردستان، بیشترین آمار دانشجو را در پنج واحد شهرستانی و یک مرکز دارد.

وی افزود: به دنبال تاکید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، تمام نگاه این مرکز بر تحقق اهداف سند تحول و تعالی معطوف است و کارگروه های تخصصی برای انجام سند آمایش تشکیل شد که به دنبال آن تفاهمنامه عملکردی و بُرش استانی آماده شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: در تمام زمینه ها رشد نسبی داشته ایم اما به این میزان قانع نیستیم و درصدد هستیم علاوه بر افزایش تعداد بیشتر دانشجو، به ارتقا سطوح کیفی زیادتری دست پیدا کنیم.

میمنت آبادی گفت: امسال تعداد ۹ نفر از اعضای هیات علمی به درجه دانشیاری رسیدند که با احتساب آمار قبلی در حال حاضر ۱۸ دانشیار در کردستان مشغول به تدریس هستند.

وی افزود: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تنها مرکز غرب کشور است که به سطح یک ارتقا پیدا کرده است.

میمنت آبادی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کردستان با پشتوانه علمی و تجربی بسیار خوب توانسته است کمک کننده و تامین کننده مدیران متخصص و کارآمد باشد به طوری که هم اکنون پنج نفر از اعضای هیات علمی در مسئولیت های خطیری همچون فرماندار و مدیران کل ادارات، حضور دارند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج سال۱۳۶۲ تاسیس شد و هم اکنون ۱۳ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha