۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85119614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۶۲ سارق در مازندران دستگیر شدند

۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85119614
۷۶۲ سارق در مازندران دستگیر شدند

ساری- ایرنا- رییس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری ۷۶۲ سارق و افزایش ۲۹درصدی کشف انواع سرقت با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در ۲ماهه سال جاری خبر داد.  

به گزاش ایرنا از پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ علی قیصری گفت: با تلاش های شبانه روزی و فعالیت های ویژه کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی طی ۲ ماهه گذشته ۷۶۲ سارق در سطح استان دستگیر و یکهزارو ۹۶پرونده سرقت منجر به کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران با اشاره به افزایش ۲۹درصدی کشف انواع سرقت طی این مدت از افزایش چهار درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: با تلاش های صورت گرفته پلیس آگاهی در شهرستان های تابعه دستگیری سارقان در مدت مشابه سال قبل رشد ۴ درصدی داشته است.

سرهنگ قیصری با توصیه شهروندان به رعایت هشدارهای پلیسی و استفاده از تجهیزات بازدارنده نظیر دوربین مداربسته، حفاظ نرده ای در ساختمان و اماکن خصوصی، قفل پدال و فرمان و دزدگیر برای پیشگیری از سرقت پلیس را در اجرای هرچه بهتر ماموریت های خود یاری دهند.

حدود ۷۷۰ سارق در مازندران دستگیر شدند

کلاهبرداری با فروش سکه تقلبی در بابلسر

بنابر این گزارش فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۲ زوج کلاهبردار که با فروش سکه های تقلبی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، خبر داد.

سرهنگ " سید جعفر افضلی" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش سکه های تقلبی به ۲ واحد طلافروشی در شهر بابلسر توسط یک زوج، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهمان شده و آنان را در حین فروش سکه های تقلبی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصریح کرد: این زوج کلاهبردار در تحقیقات تکمیلی به ۷ فقره کلاهبرداری از طریق فروش سکه بهارآزادی تقلبی اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ افضلی در پایان به شهروندان توصیه کرد: برای خرید سکه حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنند و از خرید سکه از طریق سایت های خرید و فروش لوازم دست دوم خودداری کنند.

حدود ۷۷۰ سارق در مازندران دستگیر شدند

آزاد سازی ۱۵ هزار متر از اراضی کشاورزی در ساری

پاگاه خبری پلیس مازندران به نقل از جانشین انتظامی استان از آزادسازی ۱۵ هزار و ۲۰۰ متر از اراضی کشاورزی به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در ارضی ملی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر انجام ساخت و سازهای غیر مجاز در بخشی از زمین های کشاورزی ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با انجام بررسی های مقدماتی و تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ ساری و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی حصارها و ساخت و سازهای ایجاد شده در زمین های مذکور تخریب شد.

سرهنگ حسینی از آزاد سازی ۱۵ هزار و ۲۰۰ متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در اجرای این طرح ۶ نفر از متجاورزان به اراضی کشاورزی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان این که هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد. به شهروندان توصیه کرد: قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام وضعیت ملک و نوع کاربری آن از ادارات مربوطه استعلام و مجوزهای قانونی لازم را دریافت کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان از مردم خواست، برای حفظ حقوق عامه مردم به ویژه نسل آینده، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در منابع طبیعی و مزارع کشاورزی مراتب را در اسرع وقت به مراجع قضائی و انتظامی اعلام دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha