فرماندار هرسین: مغفول ماندن توانمندی‌های نیروی انسانی از نتایج سوء مدیریت است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه مسئولان با راهبردهای بلند مدت از کاستی‌ها و مشکلات فرصت بسازند، گفت: مغفول ماندن توانمندی‌های نیروی انسانی از نتایج سوء مدیریت است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «ابوطالب ایتوندی» در اولین روز کاری خود در دیدار با امام جمعه هرسین؛ خدمت صادقانه به مردم ، حرکت در مسیر دولت انقلابی و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مهمترین وظایف پیش رو و خط مشی خود دانست.

وی افزود: با همت کارکنان فرمانداری و با افتخار در مسیر اهداف دولت انقلابی به مردم خدمت خواهم کرد و این سعادت بزرگی است.

ایتوندی در ادامه سخنانش سوء مدیریت و عدم فقدان برنامه های راهبردی بلند مدت را از مهمترین مشکلات گذشته هرسین دانست و افزود: سوء مدیریت‌ها باعث عدم توسعه اقتصادی و مغفول ماندن توانمندی های نیروی انسانی این شهرستان شده است.

وی ابراز داشت: عملکرد مدیران بویژه در خدمات شهری و زیرساخت ها رصد می‌شود و اگر عملکرد مثبت باشد و بعنوان یک خادم مخلص عمل کنند به مدیریت خود و حضور در شهرستان ادامه خواهند داد.

فرماندار جدید هرسین تصریح کرد: در طول چهار دهه گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شگرفی در کشور اجرا کرده است و تشریح این خدمات در قالب جهاد تبیین باید در سرلوحه کار مدیران و دستگاههای اجرایی قرار گیرد و رسالت آنان فقط خدمت باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه مسئولان باید با روحیه انقلابی کار کنند بیان داشت : مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ضمن مدیریت جهادی از کاستی ها و کمبودها فرصت بسازند.

مشکلات هرسین با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی قابل حل است

در ادامه این دیدار امام جمعه هرسین نیز به ذکر احادیث و روایاتی از ائمه در راستای خدمت به مردم و غنیمت شمردن آن پرداخت و تصریح کرد : برخی از مشکلات موجود در شهرستان قابل پیگیری هستند و این موضوع مهم روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را می‌طلبد.

حجت الاسلام «حسن رضایی» با اشاره به این موضوع که آثار منفی سوء مدیریت ها از تحریم ها بدتر است افزود: سوء مدیریت ها موجب سلب آسایش زندگی مردم و عدم توسعه همه جانبه است.

به گفته امام جمعه هرسین، این شهرستان مردم نخبه و مطالبه گری دارد و باید از این ظرفیت اساسی نهایت استفاده را در راستای توسعه این شهرستان برد.

او در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت : برای ترسیم ، تشریح و تبیین خدمات نظام تمام ادارات باید پای کار باشند.

امام جمعه هرسین ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن اینکه باید بر وظایف خود واقف باشند می بایست علم کافی را در راستای وظایف محوله داشته باشند.

هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قرار دارد که بالغ بر ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha