۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85120039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنرستان کشاورزی شبانه روزی ۲۵ آبان در دشت آزادگان افتتاح شد

اهواز- ایرنا- هنرستان کشاورزی شبانه روزی در شهرستان دشت آزادگان با مشارکت خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا معاون حمایت کمیته امداد کشور امروز سه شنبه در آیین افتتاح این هنرستان بیان کرد: مدارس ویژه مناطق محروم با هدف ارتقای سطح فرهنگی و هنری خانواده‌ و ارائه برنامه‌های مختلف در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی و اخلاقی راه‌اندازی شده است.

حسین خدری ویسی گفت: هنرستان کشاورزی شبانه روزی دشت آزادگان به نام ۲۵ آبان با مشارکت خانواده خیر نیکوکار انواری و همکاری کمیته امداد استان ساخته شده است.

شیبه افزود: این مدرسه دارای ۱۰ کلاس درس، با زیربنایی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ ۱۶۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی اظهار کرد: امید است مدارس خیّر ساز مروج تفکر خیّری در جامعه و فضای آموزشی باشند.

خدر ویسی گفت: همواره در حوزه مدرسه سازی شاهد همکاری و مشارکت خیرین هستیم و برای توسعه عدالت آموزشی خواستار همکاری هر چه بیشتر خیران هستیم.

در ادامه این نشست مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان اظهار کرد: خیران یکی از بزرگترین ظرفیت ها در نظام تعلیم و تربیت هستند که همکاری و همراهی خوبی با دولت دارند.

جمال شیبه اظهار کرد: طرح هر دانش آموز یک مهارت، اقدامی بسیار ارزشمند و کارآمد برای تربیت نیروی کار در استان است و برای تحقق این هدف نیازمند تحهیز هنرستان ها هستیم.

وی گفت: نگاه ویژه به آموزش در مناطق محروم و رعایت عدالت آموزشی بستر ساز توسعه در استان و پرورش جوانانی با مهارت و دانش در تمام مناطق استان است.

در خوزستان ۴۰۰ هنرستان وجود دارد و با توجه به صنعتی بودن استان توسعه هنرستان های و مهارت آموزی دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha