۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85120052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت سوخت گیری فرودگاه کیش ۶.۵ برابر می‌شود

۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۲
کد خبر: 85120052
ظرفیت سوخت گیری فرودگاه کیش ۶.۵ برابر می‌شود

کیش – ایرنا - مدیرعامل شرکت توسعه، مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به آغاز اقدامات اجرایی برای افزایش ظرفیت سوختگیری در فرودگاه این جزیره گفت: ظرفیت سوخت گیری هواپیمایی در فرودگاه کیش ۶.۵ برابر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «عزت الله محمدی» روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی افزایش پروازهای تابستانی در کیش که با حضور نمایندگان ایرلاین‌ها برگزار شد با اعلام اینکه ظرفیت سوخت گیری فرودگاه کیش از ۷۰۰ هزار لیتر به ۴.۵ میلیون لیتر افزایش می‌یابد، اظهار کرد: این طرح تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و مشکلات مربوط به این حوزه را برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد مسافران از طریق راه هوایی وارد کیش می‌شوند، افزود: به دنبال ایجاد شرایط لازم جهت حضور فعال ایرلاین‌های مطرح در کیش و تقویت ترددهای هوایی هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه، مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش در پاسخ به درخواست برخی از نمایندگان ایرلاین‌ها مبنی بر ۲۴ ساعته شدن فرودگاه کیش، بیان کرد: ما نیز علاقه مند به ۲۴ ساعته شدن فرودگاه کیش هستیم چرا که زیبایی این جزیره مرجانی در شب‌ها نیز زبانزد است؛ البته فعلا نیز محدودتی در پرواز شب‌ در فرودگاه کیش وجود ندارد و ایرلاین‌ها بارها پس از هماهنگی از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

وی از ایرلاین‌ها خواست تا مدیرانی عملیاتی و مجرب به عنوان نمایندگان خود در کیش انتخاب کنند تا سطح ارائه خدمات به گردشگران ارتقاء یابد.

«محمدی» با تاکید بر اینکه به دنبال برقراری پروازهای خارجی با شرکت‌های هواپیمایی داخلی هستیم، ادامه داد: افزایش پروازهای خارجی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه از حضور ایرلاین‌های جدید در کیش استقبال می‌کنیم، گفت:‌ مسیرهای داخلی باید توسعه و خط پروازی مستقیم کیش به شهرهایی همچون ارومیه و اردبیل برقرار شود.

به گزارش ایرنا، در این جلسه که نمایندگان ایرلاین‌ها به بیان نظارت خود پرداختند، مباحثی همچون مشکلات مربوط به شرکت‌های هواپیمایی، ۲۴ ساعته شدن فرودگاه کیش و ارائه تخفیف‌های فرودگاهی به ایرلاین‌ها مطرح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha