نقاشی خط به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم/ برج آزادی، راوی اهدای عضو

تهران- ایرنا- فراخوان دومین رویداد نقاشی خط (کالیگرافی) به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم به منظور بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های هنری شهر توسط سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام شد.

به گزارش ایرنا از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، توجه به نگاره‌ها، متون و احادیث با مضامین ماه محرم و همچنین همگامی، همراهی هنرمندان و شهروندان برای خلق آثار نمادین و خلاقانه متناسب با این ایام در فضای شهری از اهداف و رویکردهای این رویداد مناسبتی است.

بر همین اساس تمامی هنرمندان فعال در زمینه کالیگرافی می‌توانند جهت ارایه ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و پیشنهادی خود در این رویداد هنری به سایت سازمان به آدرس https://zibasazi.tehran.ir مراجعه کنند.

برگزاری کارگاه تخصصی طراحی مبلمان شهری تعاملی با رویکرد بازی‌ محور در پایتخت

کارگاه تخصصی طراحی مبلمان شهری با موضوع طراحی مبلمان شهری تعاملی با رویکرد بازی گونه توسط سازمان زیباسازی شهرتهران در روزهای ۴و۵ خرداد ماه برگزار می‌شود.

نقاشی خط به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم/ برج آزادی، راوی اهدای عضو


هدف از برگزاری این کارگاه استعداد یابی و توسعه ایده های خلاق به منظور اجرا و بهره برداری در فضای شهری پایتخت است. پذیرفته شدگان جهت حضور در این رویداد که از دانشجویان طراحی صنعتی مراکز علمی و دانشگاهی کشور هستند، در خانه طهران (اتحادیه) محل برگزاری کارگاه با راهنمایی اساتید به خلق آثار و ایده های خود طی روزهای ۴و۵ خرداد خواهند پرداخت.

برج آزادی، راوی گرامیداشت روز ملی اهدا عضو

ویدئومپینگ با موضوع اهدا عضو، ادامه زندگی بر روی برج آزادی توسط سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد.

همزمان با روز ملی اهدا عضو ویدئو مپینگی با موضوع اهدای عضو، ادامه زندگی به زبان فارسی و انگلیسی بر روی برج آزادی توسط سازمان زیباسازی شهر تهران صورت گرفت.

نقاشی خط به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم/ برج آزادی، راوی اهدای عضو

ویدئو مپینگ روز ملی اهدا عضو با پیام‌هایی از جمله: یا هدیه به خاک، یا هدیه به کودکی که عاشقی را تجربه کند، تصمیم با توست و رفتن یا ماندن انتخاب با توست با همکاری انجمن عضو ایرانیان انجام شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha