ساپینتو: شرایط مالی استقلال فاجعه است اما باید نساجی را ببریم/ منتظر تماس مورایس هستم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط مالی ما فاجعه است اما با همین وضعیت هم باید نساجی را ببریم و به فینال جام حذفی برسیم.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: نساجی تیمی است که خوب آنها را می‌شناسیم. ما چهار بار با این تیم بازی کرده‌ایم و باید بگویم که تیم خوبی هستند که تاریخچه مناسبی در جام حذفی دارند. باید با تمام ظرفیت و تمرکز کافی حریف‌مان را شکست دهیم.

وی درباره اینکه سرمربی اسپانیایی تیم نساجی مدعی شده که شاگردانش می‌خواهند با شکست استقلال، بازهم در جام‌حذفی تاریخ‌سازی کنند، اظهار داشت: آنها بیشتر دفاعی بازی و روی ضدحمله حریفان را غافلگیر می‌کنند. شاید نساجی فردا سیستم‌ خود را تغییر داده و با پنج بازیکن در خط میانی بازی کند. ما برای هر دو حالت آماده هستیم، اما همانطور که گفتم نساجی تیمی خوب، با بازیکنان باتجربه است و می‌خواهد مثل ما به فینال برسد. امیدوارم با شرایط و کیفیت دو بازی قبلی بتوانیم ادامه دهیم. باید زود گل بزنیم، تا مقابل روش تدافعی آنان با مشکل مواجه نشویم.

ساپینتو در خصوص اینکه سرمربی سپاهان برای او و تیمش در جام حذفی آروزی موفقیت کرده است، بیان کرد: رابطه خوبی با مورایس دارم، اما در جریان اتفاقی که برای سیاوش یزدانی رخ داد، انتظار داشتم مورایس به من زنگ بزند و توضیح بدهد. یزدانی در دیدار ما مقابل سپاهان یک پنالتی بسیار بد مرتکب شد و هفته بعد به همان تیم پیوست! مورایس باید در این رابطه تحقیق می‌کرد، اما هر کسی مسئول رفتار خودش است. پس از این اتفاق صحبتی نکردیم و فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت؟! من هیچ وقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که چنین کاری کرده باشد.

وی در مورد اینکه نگران غرور دوباره بازیکنان خود نیست، گفت: خیر، نگران نیستم. می‌دانید شرایط ما از لحاظ مالی فاجعه‌ است. ماساژورها، کادر پزشکی، بازیکنان و همه خیلی وقت است که پول نگرفته‌اند. ما بدون پول مقابل نساجی بازی می‌کنیم و می‌خواهیم بدون پول هم ببریم.

ساپینتو در مورد رویارویی احتمالی با پرسپولیس در فینال جام حذفی، گفت: ابتدا تمرکزمان روی بازی با نساجی است. امیدوارم اشتباهات داوری که علیه ما در لیگ اتفاق افتاد، در جام حذفی تکرار نشود.

وی دوباره بر ماندن در استقلال تاکید کرد و گفت: این آرزوی من است ولی تاکنون خبر جدیدی نبوده است.

ساپینتو درمورد اینکه گفته می‌شود یکی از شروط او برای تمدید، حفظ مهدی قایدی و محمد محبی است، عنوان کرد: هر روز یک شایعه می‌سازند. الان چه پاسخی می‌توانم داشته باشم؟ پس بهتر است به بازی فردا فکر کنیم.

سرمربی استقلال از پاسخ دادن به سوالی مبنی بر تبریک نگفتن به پرسپولیس بابت قهرمانی آنها در لیگ برتر، طفره رفت و تنها به این جمله بسنده کرد: قبلا در این خصوص صحبت کرده‌ام.

وی در مورد غایبین تیمش نیز اضافه کرد : رضا میرزایی به دلیل مصدومیت شدید نمی‌تواند چند ماه بازی کند، ولی احتمال دارد کوین یامگا به میدان برود. می‌خواهیم بازی را ببریم و به میرزایی تقدیم کنیم. امیدوارم برای تعیین تیم برنده، نیاز به ضربات پنالتی نباشد.

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه عصر فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha