سهرابیان: اعزام دراگون‌بوت به هانگژو فردا مشخص می‌شود/ «کتری» عبدالملکی را به من بدهند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: مسابقات رکوردگیری تیم دراگون‌بوت فردا برگزار می‌شود و در صورت کسب حد نصاب، وزارت ورزش و کمیته با اعزام این رشته به بازی‌های آسیایی موافقت خواهند کرد.

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، علیرضا سهرابیان در مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی اظهار داشت: تنها فدراسیونی هستیم که ١٠ لیگ در بخش زنان و مردان داشت و پخش تلویزیونی هم داشتیم. لیگ باشکوهی بود. تور فروردین را با مدال‌های رنگارنگ جوانان زیر ٢٣ سال و پاراکانو و اسلالوم و ٣٣ مدال شروع کردیم. تیم بزرگسالان در بخش های مختلف در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند و پیش‌بینی می‌کنم در بین چهار فدراسیون پرمدال در بازی‌ها هستیم. خودمان را برای کسب سهمیه هم آماده می‌کنیم و در المپیک لس‌آنجلس هم به مدال می‌رسیم.

وی افزود: هفته پیش برای حامی مال اقدام کردیم تا بتواند به ما کمک کند و ما بدون حامی مالی نبودیم و بیشتر به جای حامی مالی و تبلیغاتی، خیرین به ما کمک کردند تا قادر به اعزام باشیم. سال گذشته ٧ میلیارد تومان پول غذای ورزشکاران در اردو بود. بزرگترین کمک من، خانواده قایقرانی است که هزینه اردوها را تقبل کرد. ۵۰ باشگاه در لیگ فعال هستند و این نشان‌دهنده توسعه قایقرانی است.

سهرابیان ادامه داد: استارت افتتاح پیست ٢ کیلومتری در جزیره کیش را زدیم و دیگر کشورها هم می‌توانند از آن استفاده کنند و شرکت توسعه و تجهیز باید در این زمینه کمک کند. قایقرانی تعدد مدال دارد و اگر به ما توجه شود، بهتر است.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اهدای «کتری» به سارا عبدالملکی، دارنده مدال نقره مسابقات پاراقایقرانی قهرمانی آسیا، گفت: ما باید این فرهنگ‌سازی را داشته باشیم و به وسع آن نهاد هم نگاه کنیم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم و امیدوارم دید پدرانه داشته باشند و هم‌اکنون بهترین موقعیت برای کمک کردن به افرادی است که باعث افتخار می‌شوند تا قبل از بازی‌های آسیایی انرژی بگیرند. درباره نوع هدیه حرف نمی‌زنم. آن کتری را به من بدهید تا در فدراسیون استفاده کنم!

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین درباره قطعی شدن اعزام تیم دراگون بوت به بازی‌های آسیایی اضافه کرد: فردا مسابقات رکوردگیری برگزار می‌شود و اگر حد نصاب را کسب کنند، کمیته و وزارت با اعزام آنها موافقت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha